قاتل (پدر) ریحانه عامری کیست؟ جزئیات جدید از پدر ریحانه عامری

0

قاتل (پدر) ریحانه عامری کیست؟ و جزئیات جدید از پدر ریحانه عامری از زبان پدرش و نحوه قتل و اولین اعترافات وی را در مجله حرف تازه میخوانید.

قاتل (پدر) ریحانه عامری کیست؟ جزئیات جدید از پدر ریحانه عامری

جزئیات جدید از قاتل ریحانه عامری

دادخدا سالاری در تشریح جزییات حادثه کشته شدن یک دختر جوان در کرمان اظهار کرد: متاسفانه به دنبال مشاجرات خانوادگی بین پدر و دختر یک خانواده، دختر ۲۲ ساله‌ای به دست پدرش که بالای ۵۰ سال سن داشته، به قتل می‌رسد.

پدر ریحانه عامری در بازجویی‌های خود تاکید داشته که قصدی برای کشتن دخترش نداشته است افزود: پدر این دختر در بازجویی‌های خود عنوان کرده که صرفا به قصد ترساندن فرزندش یک میله فلزی آب را به سمت دخترش پرتاب کرده که متاسفانه در اثر اصابت میله با سر، این دختر خانم ۲۲ ساله فوت می‌کند.

پدر ریحانه عامری کیست؟

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان با اشاره به مباحث مطرح شده در فضای مجازی و رسانه‌های معاند مبنی بر قتل دختر توسط پدرش با تبر نیز گفت: به هیچ عنوان در این حادثه مسائل ناموسی و انتقام گیری مطرح نبوده و تنها مشاجرات خانوادگی دلیل این حادثه بوده و سایر عناوین مطرح شده در فضای مجازی پیرامون این حادثه کذب است.

ریحانه عامری در کافی شاپ کار می‌کرد

عکاس ریحانه عامری در گفتگو با رکنا گفت: ماجرای قتل ریحانه عامری را از طریق فضای مجازی و رسانه‌ها با اطلاع شدم و شناخت زیادی از ریحانه عامری نداشتم. شنیدم ریحانه عامری در یک کافی شاپ در مرکز شهر کرمان کار می‌کرد و من تنها کار عکاسی و فیلمبرداری او را انجام می‌دادم.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان گفت: برخی رسانه‌ها که اغراض خاص خود را دنبال می‌کنند مسایلی را به دروغ به حادثه کشته شدن دختر جوان کرمانی به دست پدرش افزده اند که در این خصوص به این رسانه‌ها هشدار داده می‌شود.

نظرات