آیا نلی کشاورز دختر محمدعلی کشاورز به ایران بازگشته؟ + عکس جدید

0

آیا نلی کشاورز دختر محمدعلی کشاورز به ایران بازگشته؟ + عکس جدید

نلی کشاورز دختر محمدعلی کشاورز و تنها یادگار استاد بزرگ بازیگری ایران در بلژیک زندگی میکند و اکنون با درگذشت پدرش و مراسم ختم و بزرگداشت برای وی این اخبار به گوش می رسد که برای حضور در مراسم پدرش به ایران بازگشته یا خیر. در ادامه در این بخش از مجله حرف تازه با ما همراه باشید تا بیوگرافی و عکس جدید و شغل و اخبار بازگشت دختر استاد کشاورز را بخوانید.

آیا نلی کشاورز دختر محمدعلی کشاورز به ایران بازگشته؟ + عکس جدید

در مراسم تشییع و خاکسپاری این بازیگر پیشکسوت به دلیل کرونا، تعداد اندکی از بازیگران حضور داشتند، گفته میشود که در این مراسم خانم نلی کشاورز دختر محمدعلی کشاورز نیز حضور داشته، اما تاکنون عکسی از وی در مراسم پدرش از سوی هیچ رسانه ای منتشر نشده و گویا ایشان علاقه ای به دیده شدن و حضور در جلوی دوربین ها را ندارد

بیوگرافی نلی کشاورز دختر محمدعلی کشاورز

خانم کشاورز نقاش و هنرمند هنری تجسمی مقیم کشور است بلژیک است و در این کشور زندگی می کند که گویا برای حضور در مراسم پدرش اما  به تهران سفر کرده است

استاد کشاورز در طول عمر خود یک بار ازدواج کرده که آن هم به جدایی ختم شد. او با خانم مونا طاهری ازدواج کرد که حاصل این ازدواج یک دختر به نام نلی است، این وصلت و زندگی زناشویی در سال ۱۳۵۲ شمسی به جدایی انجامید و استاد کشاورز بعد از آن دیگر هرگز ازدواج نکرد و تنهایی انتخاب کرد.

این عکس دختر استاد کشاورز نیست

استاد کشاورز در مورد دخترش گفته بود: «دختر عزیزم در بلژیک زندگی می‌کند و آنجا خیلی موفق است؛ او نقاشی در دانشگاه تدریس می‌کند و در دیزاین خانه نیز فعالیت دارد. نلی در بلژیک زندگی می‌کند و آنجا خیلی موفق است و نقاشی تدریس می‌کند. تابلوها و دیزاین این خانه هم کار اوست.»

بیوگرافی و عکس های نلی کشاورز دختر محمدعلی کشاورز

عکس محمدعلی کشاورز در کنار خانم ف سالها این شائبه ایجاد کرد که وی نلی دخترش می باشد که در نهایت این بازیگر سرشناس آن را تکذیب کرد و گفت :« این عکس بارها و بارها در جاهای مختلف به عنوان دختر بنده کار شده است که صحت ندارد. ایشان عکاسی هستن که محبت داشتن از سالها پیش از بنده و جمشید مشایخی و دیگر هنرمندان عکس گرفتن. بنده یک بار ازدواج کردم و حاصل اون ازدواج تنها فرزندم نلی کشاورز بوده که ایشان هم نقاش و طراح و از هنرمندان به نام در اروپا می باشند.»

ارادتمند همه شما عزیزان محمدعلی کشاورز بیست و چهارم تیرماه نود و هشت…

منبع: حرف تازه

نظرات