ریحانه عامری مدلینگ کرمانی کیست؟

0

جزئیات جدید قتل ریحانه عامری مدلینگ با میله آهنی توسط پدرش در کرمان و شایعات درباره کشته شدن با تبر و عکسهای جدید و شخصی ریحانه هتامری مدلینگ لباس عروس و تصاویر دوست پسرش و عکسهای جنجالی که باعث عصبانیت پدرش شده را در ایبن بخش با اخبار جدید از نحوه قتل و عکس و بیوگرافی پدرش را در مجله حرف تازه میخوانید.

ریحانه عامری مدلینگ کرمانی کیست؟ + خانواده و پدر ریحانه عامری و قتل با میله آهنی

ریحانه عامری مدلینگ کرمانی کیست؟

بر اساس تحقیقات پلیس قتل ریحانه عامری دختر کرمانی با میله آهنی بوده و با تبر کشته نشده است. در جدیدترین اظهارات پلیس کرمان آمده: اختلاف خانوادگی میان پدر و دختر ۲۵ ساله‌اش موجب شد تا پدر هنگام عصبانیت، با ضربه میله آهنی که به سر دختر جوان خود زده بود، وی را به قتل برساند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس قاتل هم اکنون در بازداشت پلیس است. مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان کرمان خبر کشتن دختر با تبر در کرمان را تکذیب کرد.

 

بیوگرافی و عکس های ریحانه عامری مدلینگ کرمانی

شایعات قتل ریحانه عامری با تبر

در بیشتر رسانه ها و شبکه های اجتماعی آمده است: صبح روز دوشنبه ۲۶ خرداد ماه امسال خواهر ریحانه عامری برای دیدن خانواده اش به خانه پدری اش در کرمان می رود، این دختر وقتی وارد خانه شد، هیچ یک از اهالی خانه داخل خانه نبودند و در اتاق ریحانه نیز بسته بود.

همچنین نوشته شده است: خواهر ریحانه در انتظار اهالی خانه بود که پدرش با چهره ای آشفته و لباس های بهم ریخته وارد خانه شد و بدون اینکه حرفی بزند به اتاقش رفت و دوباره از خانه خارج شد.

دقایقی بعد از رفتن پدر ریحانه عامری، مادر ریحانه که برای تعویض پلاک خودرویش از خانه خارج شده به خانه بازگشت.

مادر جوان وقتی متوجه می شود ریحانه داخل خانه نبوده متعجب می شود و به دختر دیگرش می گوید که شب گذشته ریحانه ساعت ۲۳:۳۰ به خانه بازگشت و پدرش با او جروبحث کرد و ریحانه به اتاقش رفت و پدرش تهدید کرد که یک روز ریحانه را می کشد.

عکسهای خانواده و پدر ریحانه عامری و قتل با میله آهنی

در اتاق ریحانه مادر و خواهرش، در بین لباس ها احساس خیس بودن لباس ها می کنند که با نگرانی لباس ها را کنار می زنند و متوجه می شوند وسط اتاق پر از خون است.
پدر ریحانه عامری به قتل دخترش اعتراف کرد و مادر ریحانه با شنیدن این خبر حالش بد شد و به بیمارستان منتقل شد و ماموران وقتی به بیابان های اطراف روستای اختیار آباد رفتند با جسد خونین این دختر ۲۲ ساله که با تبر به قتل رسیده بود روبرو شدند.

گفته می شود ریحانه تا ساعت ۲۱ زنده بوده و به خاطر خونریزی زیاد به کام مرگ فرو رفته است.

اما این اظهارات تکذیب شده و پلیس یه تازگی اعلام کرده که وی با میله آهنی بر سرش کشته شده و آلت قتاله تبر نبوده است.

با ما همراه باشید

نظرات