خودکشی پدر پارمین دختر جمی +جزئیات خودکشی پدر پارمین دختر جمی

0

خودکشی پدر پارمین دختر جمی +جزئیات خودکشی پدر پارمین دختر جمی دختر ۷ ساله ای که توسط محمود پدرش در آغوشش خفه شد را از زبان شاهین صمدپور خبرنگار در پیج اینستاگرامش بخوانید.

خودکشی پدر پارمین دختر جمی +جزئیات خودکشی پدر پارمین دختر جمی

خودکشی پدر پارمین دختر جمی

شاهین صمدپور گزارشگر و خبرنگار آزاد در فضای مجازی و فعال اینستاگرامی در خبری در پیج اینستاگرامش اعلام کرد که پدر پارمین دختر ۷ ساله جمی خودکشی کرده است. او نوشت: پارمین دختر جمی رو یادتونه؟ یازده ماه پیش تو شهر جم یه پدری دخترش رو بیرون میبره تا براش مرغ مینا بخره اما یک ساعت بعد توی ماشین بچه رو انقدر تو بغلش فشار میده تا دختر هفت ساله اش خفه میشه .

طبق اعلام پلیس محمود تو اظهاراتش گفته بود بچه ام رو کشتم تا به بهشت بره .
محمود معتاد نبود همکارهاش تو شرکت نفت برام تعریف می کردن که مرد بسیار مهربونی بود و آزارش به مورچه هم نمی رسید . اما گاهی حرف های عجیبی می زده . مثلن وقتی خبر تجاوز به دختر یا زنی رو تو روزنامه ها می خونده می گفت ممکنه یه روز همچین بلایی سر دختر من هم بیاد ؟؟
دیروز یکی از دوستان سابق محمود که نخواست نامش فاش بشه بهم خبر داد که محمود چند روز قبل از عید در حالی که با وثیقه آزاد شده بود خودش رو می کشه .
می دونید این پست رو برای چی گذاشتم ؟ برای اینکه بگم واسه خیلی از ماها رفتن پیش یک روانشناس خوب و درمان مشکلات روانیمون از نون شب واجب تره ./منبع پیج اینستاگرام: شاهین صمدپور

بیوگرافی و عکس های محمود پدر پارمین دختر 7 ساله جمی

هنوز واکنشی به تایید و یا تکذیب این خبر نشان داده نشده است.

علت خودکشی پدر پارمین دختر جمی

ساعت یک بامداد پنجشنبه ۲۰ تیرماه سال قبل بود که از بیمارستان شهر جم خبر رسید دختر ٧ ساله‌ای به طرز مرموزی جان باخته است.
ماموران پلیس بلافاصله این موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و با حضور در بیمارستان به تحقیق در این رابطه پرداختند. تجسس‌ها نشان می‌داد این دختربچه به علت خفگی و قطع‌شدن انسداد تنفسی‌اش جان باخته است.

 پدر پارمین دختر ۷ ساله جمی کیست؟

محود پدر پارمین کارمند شرکت نفت بود و درحالی‌که بررسی‌ها درخصوص این جنایت تلخ ادامه داشت، ساعتی بعد مردی میانسال به پلیس جم مراجعه کرد و از یک جنایت هولناک خانوادگی خبر داد. این مرد با تسلیم‌شدن در مقابل پلیس گفت که دختر ٧ ساله‌اش را به قتل رسانده است. بلافاصله مرد میانسال تحت بازجویی قرار گرفت.

او با اعتراف به قتل دخترش انگیزه‌ای عجیب را مطرح کرد و دراین‌باره گفت: «دخترم به نام پارمین همه زندگی من بود. او را بشدت دوست داشتم و همیشه دلم می‌خواست بهترین زندگی را داشته باشد.

ماجرای خودکشی پدر پارمین دختر جمی

از نظر من او یک فرشته بود و باید در بهشت زندگی می‌کرد، برای همین شب حادثه به بهانه این‌که می‌خواهم برای او مرغ مینا که خیلی دوست داشت، بخرم، او را به بیرون از خانه بردم. ساعت ٨ شب بود، جایی نشستیم و درحالی‌که دخترم در بغلم بود، او را خفه کردم. فقط می‌خواستم دخترم در بهشت زندگی کند و از این دنیا و سختی‌هایش آزاد شود. برای همین این کار را کردم. اصلا نمی‌خواستم دختر کوچکم سختی بکشد. به همین دلیل بود که تصمیم گرفتم او را به آن دنیا بفرستم تا بهترین زندگی را داشته باشد.»

با اعترافات این مرد وی با قرار قانونی روانه زندان شد و کارآگاهان پلیس نیز تحقیقات خود را درخصوص زوایای پنهان این پرونده ادامه دادند. سردار خلیل واعظی، فرمانده انتظامی استان بوشهر در رابطه با این پرونده گفت: «در حال حاضر پرونده متهم که شاغل در یکی از شرکت‌های زیرمجموعه پتروشیمی عسلویه و از ساکنان جم است، به منظور تکمیل تحقیقات در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفته است.»

منبع: پارسینه و پیج اینستاگرام شاهین صمدپور

نظرات