بیوگرافی و عکس های سوشانت سینگ راجپوت بازیگر هندی

11

بیوگرافی و عکس های سوشانت سینگ راجپوت بازیگر هندی

بیوگرافی و عکس های “سوشانت سینگ راجپوت” بازیگر هندی +علت مرگ و درگذشت بازیگر بالیوود و پبج اینستاگرام و همسرش و فیلم شناسی و همکاری با مجید مجیدی فیلم ساز ایرانی و حواشی خودکشی و مرگ او در منزلش را در این بخش از مجله حرف تازه میخوانید.

بیوگرافی و عکس های سوشانت سینگ راجپوت بازیگر هندی +علت مرگ

بیوگرافی سوشانت سینگ راجپوت

سوشانت سینگ راجپوت، بازیگر هندی سینمای بالیود و مدل برند zara متولد ۱ بهمن ۱۳۶۴ مصادف با ۲۱ ژانویه ۱۹۸۶ در بیهار هند و درگذشت ۱۴ ژوئن ۲۰۲۰ بر اثر خودکشی در خانه اش در بمبئی هند.

سوابق بازیگری:

سوشانت سینگ راجپوت بازیگر هندی (Sushant Singh Rajput) از جمله بازیگران سرشناس و جوان سینما و تلویزیون هندوستان بود که در مدت کمی که فعالیت داشت توانست شهرت و محبوبیت خوبی را در بین مردم هند و بینندگان فیلم های هندی کسب کند.

فیلم های سوشانت سینگ راجپوت بازیگر هندی

او کار خود را با بازی در سریال‌های تلویزیونی از جمله سریال روابط مقدس و شرکت در دو نمایش رقص از سال ۲۰۰۹ آغاز کرد. سپس به عنوان یکی از سه شخصیت اصلی فیلم کای پو چی! (برادران برای زندگی) وارد سینما شد. در سال ۲۰۱۶ بازی در فیلم دونی که یک فیلم در ژانر ورزشی و زندگینامهٔ قهرمان کریکت هندوستان، در نقش ماهیندرا دونی ایفای نقش کرد.

درگذشت و علت مرگ سوشانت سینگ راجپوت:

او بازیگر هندی ۳۵ ساله در صبح ۱۴ ژوئن ۲۰۲۰ به علت خودکشی در خانه‌اش از دنیا رفت و در اوج جوانی درگذشت. سوشانت روز یک‌شنبه ۱۴ ژوئن ۲۰۲۰ در خانهٔ خود در بمبئی دست به خودکشی زد و خود را حلق‌آویز نمود. گزارش‌های اولیه پلیس می‌گوید که وی شش ماه گذشته از افسردگی رنج می‌برده و تحت درمان روان‌پزشکی بوده‌است.

علت مرگ و خودکشی بازیگر هندی

خانواده و زندگینامه شخصی:

راجپوت در شهر پانته در ایالت بیهار زاده شد. روستای اجدادی او در منطقه پورنیا است و مادرش را در سال ۲۰۰۲ از دست داد.

یکی از خواهرانش به نام میتو سینگ، بازیکن کریکت حرفه‌ای است . بعد از ضربه سختی که از مرگ مادرش خورد ،از پانتا به دهلی کوچ کرد. با رتبه هفتم وارد دانشکدهٔ فنی دهلی شده و در رشته مهندسی مکانیک مشغول تحصیل شد، اما به دلیسل علاقه به بازیگری بعد از ۳ سال انصراف داد و به دنبال حرفه‌ رقص و بازیگری رفت.

الگوی بازیگریش شاهرخ خان بوده و در تصمیم بازیگر شدنش به شدت تأثیرگذار بوده‌است.

همسر سوشانت سینگ راجپوت

او مدتی پیش ازدواج کرده بود و هسرش آنکیتا نیز از بازیگران هندی می باشد.

همسر سوشانت سینگ راجپوت کیست

بازیگر فیلم باغ های معلق مجید مجیدی

مجمد مجیدی کارگردان ایرانی قصدساخت فیلم «باغ‌های معلق» را داشت که نام نام سوشانت ، بازیگر سرشناس بالیوودی به عنوان یکی از بازیگران فیلم جدید مجیدی مطرح بود.

فیلم‌شناسی

کای پو چی! (۲۰۱۳)
یک عاشقانه تصادفی (۲۰۱۳)
پی‌کی (۲۰۱۴)
دونی: داستان ناگفته (۲۰۱۶)
رابطه (۲۰۱۷)
به نیویورک خوش آمدید (۲۰۱۸)
کدارنات (۲۰۱۸)
رانندگی (۲۰۱۹)

Sushant-Singh-Rajput

اینستاگرام سوشانت سینگ راجپوت بازیگر هندی

عکس های جدید سوشانت سینگ راجپوت بازیگر هندی

منبع: مجله حرف تازه

11 دیدگاه در “بیوگرافی و عکس های سوشانت سینگ راجپوت بازیگر هندی

  1. زهره گفت:

    توی همه فیلمهای که ازش دیدم آخر فیلم مرد وحلا در واقعیت روحش شاد

  2. زهره گفت:

    خیلی دوستش داشتم من مگم که اونو به قتل رسوندن چون اون خیلی روحیه خوب عالی داشت و همیشه در تلاش بود تا بهترین باشه و خیلی به اون حسودی مکردن روحش شاد

  3. A گفت:

    کشتن خودکشی نیست

  4. sepideh گفت:

    خود کشی نبوده کشتنش ولی به دروغ خود کشی اعلام کردن از روز روشنتره که کشتنش تمام مدارک ثابت میکنه اینو ،هم کشتنش هم بهش تهمت خود کشی زدن

  5. سپ گفت:

    خود کشی نبوده کشتنش ولی به دروغ خود کشی اعلام کردن از روز روشنتره که کشتنش تمام مدارک ثابت میکنه اینو ،هم کشتنش هم بهش تهمت خود کشی زدن

  6. اختر گفت:

    ببخشید اینو میگم یه احمق هم می‌دونه خود کشی نبود ،چرا پیگیر این قتل نبود نمیدونم واقعلا،قلب آدم به درد میاد همچین هنر مهدی💔

  7. mahtab_ssr گفت:

    آقا چه وضعیه جمع کنید این مسخره بازیاتونو خودکشی خودکشی خدایی با عقل خودتون جور در میاد بازیگر ب این خوبی و موقعیت دار جذاب انگیزه دار آینده نگر با استعداد و باهوش خودکشی کنه؟ اونم سوشانت ک هر لحظه از زندگیشو داشت ازش استفاده میکرد تک تک رویاهاشو داشت به واقعیت تبدیلمیکرد کسی ک الهام بخش خیلی ها بود چطور میتونه خودکشی کنه کسی ک هیچ عکسی هیچ مدرکی از حلق آویز بودنش وجود ندارهو در حد حرفه فقط این ک حلق اویز بوده چطوری با عقل جور در میاد همش حرفه تهمته چشم دیدنشو نداشتن کشتنش الانم با بی وجدانی انداختن گردن خودش کسی باور نمیکنه ک خودکشیه این ننگ خودکشیو خواهشا ب سوشانت من نچسبونین چون سوشانت یعنی زندگی کسی ک الهام بخش بود کسی ک بدون پشتیبان و بدون واسطه وارد بالیوود شد و بذای خودش جایگاه پیدا کرد تو سینما کسی ک امید خیلی از جوان های هند شد ک خواستن توانستن هست و با اراده سوشانت امید و اراده جوان های مثل سوشانت زنده شد پس دیگه نگین خودکشی چون همهمیدونن چی سر سوشانت اومده):

  8. اعظم گفت:

    بله قتل بوده مربوط به مافیا و این برنامه ها بوده البته چون همکاری نکرده و ترسیدند لو شون بده کشتندش

  9. Tirfati گفت:
    1
    3

    راستش من نه ناراحت شدم نه خوشحال فقط اینو میدونم کسی که افسرده اس این مسئله عادیه که خودکشی کنه حتی اگه بازیگر باشه.
    چون انسان، انسانه هیچ فرقی نداره.
    ان شا الله روحش شاد باشه.

  10. ندا گفت:

    به نظر من هم با توجه به هوش و استعداد زیادی که داشت و باتوجه به روحیاتو مطالبی ک در اینستا به اشتراک میذاشت و کلیپهایی ک در برنامه های مختلف تلویزیونی از سوشانت دیدم و باتوجه به اینکه از مرگ مادرش سالهامیگذشت و چون مدیر برنامه هاش گفته چندتا قرارداد فیلم داشته که همکاری سوشانت با انها قطعی شده بوده دلیلی برای خودکشی وجود نداشته.

  11. Nashenas گفت:

    سلام قتل بود در ضمن از ۲۰۰۲ تا ۲۰۲۰ خیلی زمان هست
    جدیدا یک فیلم جدید بازی کرده بود به حرف ها گوش ندید
    سری دیوی هم معلوم نبود بد گفتن به قتل رسیده همون روز اول
    گفته بودم الانم اینستا اعلام کرده به قتل رسیده تمامیه هنرپیشه ها
    اعتراض به خودکشی دارن کسی نبود که خودکشی کنه

نظرات