معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم رقصنده

0

فیلم “رقصنده، فیلمی ایرانی به کارگردانی بهمن گودرزی و همچنین تهیه کنندگی مرتضی شایسته است. این فیلم در ژانر کمدی-اجتماعی در سال ۹۹ ساخته خواهد شد. این فیلم به عنوان جدیدترین ساخته بهمن گودرزی، تازه وارد پیش تولید شده است. ”قهرمان” فیلمی متفاوت و جذاب است که در آن چندین بازیگر حرفه ای و شناخته شده هنرنمایی می کنند. در ادامه این بخش به معرفی کامل این فیلم، از جمله: خلاصه داستان، لیست کامل اسامی بازیگران و نقد آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم رقصنده

 

خلاصه داستان

هنوز جزئیاتی از داستان فیلم”رقصنده” منتشر نشده اما موضوع اصلی آن روایت طنز از “مهاجرت” است. تاکنون سه بازیگر ایرانی این فیلم مشخص شده و قرار است در این فیلم چند بازیگر هنگ کنگی و ایرانی دیگر نیز حضور داشته باشند. با توجه به زانر این فیلم و بازیگران اصلی آن، پیش بینی می شود با استقبال خوب از سمت مردم رو به رو شود.

داستان فیلم رقصنده

در جدیدترین خبر منتشر شده، بهمن گودرزی، کارگردان فیلم رقصنده می‌ گوید: ” طبق گفته طرف هنگ کنگی هفته اول تیر ماه اجازه حضور در این کشور و آغاز فیلمبرداری را داریم؛ اما هنوز زمان قطعی مشخص نیست، ولی ما آمادگی کامل داریم. ”

داستان فیلم رقصنده

بهمن گودرزی، پیش از این فیلم “ما خیلی باحالیم” را ساخته بود. وی اولین فیلم خود را با نام “به دنبال خوشبختی” در سال ۱۳۸۸ جلوی دوربین برد. این کارگردان همچنین فیلم‌های “شیش و بش”، “آتیش بازی” و “ثبت با سند برابر است” را ساخته است.

 

اسامی بازیگران فیلم رقصنده

اسامی بازیگران فیلم رقصنده

 

دیگر عوامل

کارگردان: بهمن گودرزی، نویسندگان: آرش قادری و حمید خامنه، تهیه کننده: مرتضی شایسته.

نظرات