معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم هر چی خدا بخواد + زمان پخش و تکرار

0

فیلم “هر چی خدا بخواد”، فیلمی به کارگردانی نوید میهن دوست و تهیه کنندگی پرویز شهبازی است. این فیلم در ژانر کمدی و اجتماعی در سال ۸۹ ساخته شد و برای اولین بار در مهر همان سال در سینماهای ایران به اکران درآمد. این فیلم پربازیگر که در آن رضا عطاران و ترانه علیدوستی به ایفای نقش پرداخته است، حالا  قرار است از رسانه ملی به نمایش درآید. در ادامه این بخش به معرفی کامل این فیلم، از جمله: خلاصه داستان، لیست کامل اسامی بازیگران و زمان دقیق پخش آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم هر چی خدا بخواد + زمان پخش و تکرار

 

خلاصه داستان

فیلم “هر چی خدا بخواد” روایتگر دو فرد است که مجبور به سفر ضروری به کیش می شوند. به “ونداد طاهری” اطلاع می‌دهند که پدرش در جزیره کیش فوت کرده‌است. همزمان به “پارمیدا نصیری” هم اطلاع می‌دهند که مادرش در جزیره کیش دچار سانحه شده و مرده‌است.

داستان فیلم هرچی خدا بخواد

حالا آنها وقتی به کیش می‌رسند، متوجه می‌شوند، مادر پارمیدا و پدر ونداد باهم به دریا رفته اند و ناپدید شده اند و میفهمند که بدون اطلاع از آنها باهم ازدواج کرده اند و این امر باعث ماجراهای جذابی می شود…

 

اسامی بازیگران فیلم هر چی خدا بخواد

اسامی بازیگران فیلم هر چی خدا بخواد

 

دیگر عوامل

کارگردان: نوید میهن دوست، نویسنده و تهیه کننده: پرویز شهبازی، فیلمبردار: مهدی جعفری، سرپرست صداگذاری: فرمان فتحعلیان، آهنگساز: ستار اورکی، طراح گریم: مهدیه اعرابی، صدابردار: منصور شهبازی.

 

زمان پخش فیلم هرچی خدا بخواد

فیلم “هر چی خدا بخواد” قرار است پنجشنبه (مصادف با ۲۲ خردادماه) راس ساعت ۲۳:۰۰ از شبکه آی فیلم به روی آنتن رود. همچنین تکرار این فیلم در ساعات ۷:۰۰ و ۱۵:۰۰ پخش خواهد شد.

نظرات