ازدواج اجباری ۲۸ سالگی واقعیت دارد؟

0

ازدواج اجباری ۲۸ سالگی واقعیت دارد؟

ازدواج اجباری ۲۸ سالگی از سوی حجت‌الاسلام ادریسی، سردبیر نشریه سراج عنوان شده و طی پیشنهاداتی برای دولت قوانینی را برای جوانانی که دیر ازدواج میکنند تعیین کرده است که در ادامه با جزئیات و مفاد و بندها و شرایط این طرح را در مجله حرف تازه میخوانید و در کنار آن نیز واکنش طنز و شوخی کاربران را با این طرح را نیز مشاهده می کنید

ازدواج اجباری 28 سالگی واقعیت دارد یا نه؟

جزئیات طرح اجباری ازدواج ۲۸ سالگی

حجت‌الاسلام ادریسی، سردبیر نشریه سراج طی پیشنهاداتی برای دولت و مجلس قوانینی برای ازدواج نوشته، که در بخشی از آن آمده است: اگر کسی بعد از سن ۲۸ سالگی از ازدواج امتناع کرد از او ربع درآمد کسب و کار و صنعت یا مالیات از تجارت او گرفته می شود و به آنها که می خواهند ازدواج کنند و گرفتار فقر هستند داده می شود. به افرادی که اختیاری ازدواج می‌کنند زمین و مسکن داده شود.

طرح ازدواج اجباری 28 سالگی مجلس چیست

روز گذشته از سوی یک فعال فرهنگی پیشنهادی درباره ازدواج جوانان به مجلس ارائه شد که قوانین عجیب و غریب آن از روز گذشته بازتاب گسترده‌ای را در شبکه‌های اجتماعی به دنبال داشت. این طرح که با عنوان «ازدواج اجباری» مطرح شده است، باعث شد تا کاربران و فعالان فضای مجازی با داغ کردن هشتگ آن، انتقادات و واکنش‌های طنزی را در توئیتر با یکدیگر به اشتراک بگذارند.

گفتنی است؛ در این طرح جوانان تا بیست و هشت سالگی وقت دارند ازدواج کنند و اگر کسی بعد از این سن از ازدواج امتناع کرد یک چهارم درآمد کسب و کار و صنعت یا مالیات از تجارت او کسر و به افراد فقیر و در شرف عروسی داده می‌شود. در این طرح همچنین به افرادی که اختیاری ازدواج کنند زمین و مسکن اعطا خواهد شد.

شوخی کاربران با طرح پیشنهادی

در ادامه تعدادی از شوخی کاربران را درباره ازدواج اجباری مشاهده می‌کنید.

شوخی کاربران با اجباری کردن ازدواج

شوخی کاربران با اجباری کردن ازدواج

 

شوخی کاربران با اجباری کردن ازدواج

نظرات