بیوگرافی و عکس های جدید مهناز شیرازی | گوینده خبر

1

بیوگرافی و عکس های جدید مهناز شیرازی | گوینده خبر

مهناز شیرازی گوینده خبر سابق شبکه دو صداوسیما بود که اکنون چند سالی است که از گویندگی خبر و صداوسیما کناره گیری کرده و استعفا داده است.

بیوگرافی و عکس های جدید مهناز شیرازی و همسرش + زندگینامه و شغل جدید

در ادامه با بیوگرافی کامل مهناز شیرازی مجری و گوینده خبر قدیمی و همسر و فرزندانش و عکس های متفاوت و جدید او با تیپ های امروزی و پیج اینستاگرام این بانوی خبرنگار و خوش صدا را در مجله حرف تازه میخوانید

بیوگرافی مهناز شیرازی

مهناز شیرازی، متولد ۱۱ مرداد دهه ۴۰ در تهران، مجری و گوینده خبر است، دارای لیسانس علوم سیاسی و از گویندگان با سابقه و یشکسوت بعد از انقلاب و دهه شصت و هفتاد است که در بخش خبری شبکه دو اخبار میگفت.

شغل جدید مهناز شیرازی

خانم شیرازی بعد از کناره گیری از بخش خبری رسانه ملی، اکنون به عنوان استاد و مدرس فن بیان مشغول است و مدرس فن ببان و گویندگی می باشد.

عکس های دهه شصتی و دهه هفتادی مهناز شیرازی گوینده خبر شبکه دو

همسر مهناز شیرازی

از وضعیت ازدواج و زندگی خصوصی و متاهل و مجرد بودن خانم شیرازی اطلاعی در دشت نیست و خود او نیز در مصاحبه ها هیچ اشاره ای نکرده است

سوابق و فعالیت ها

از اوایل جوانی و زمانی که هنوز دیپلم نگرفته بود و در حال تحصیل بود، وارد تلویزیون شد.
کارش را ابتدا با فعالیت پشت صحنه و گویندگی خبرهای شهرستان آغاز کرد.
بعد از مدتی با توجه به تسلط کاملش در اجرای خبر و فن بیان قوی، وارد واحد خبر در شبکه دو شد و به عنوان گوینده خبر سیاسی مشغول به کار شد.
مخاطبان چهره و گویندگی خبر خانم شیرازی از شبکه دو و بخش خبر سراسری ساعت ۲۱ و ۹ شب میشناسند

زندگینامه شخصی و سوابق مهناز شیرازی گوبنده خبر سیاسی تلویزیون

علت کناره گیری و استعفا از صداوسیما

این بانوی خوش صدا ، در حوالی دهه هشتاد از کار در سیما کناره گرفته و ترجیح داد که به استراحت و فعالیت دیگری در جای دیگر بپردازد.

کارشناس خبرنگاری

ما برای انتخاب نیروهای جدید ، کمیته ای به عنوان «کمیته گویندگان» داشتیم که من و محمدرضا حیاتی عضوش بودیم و افرادی که مراجعه می کردند را بررسی و کارشناسی می کردیم.
ما حتی چهره را نیز بر اساس واحد بخش خبر انتخاب می کردیم که بخش ورزشی باشد یا فرهنگی و یا سیاسی.

عکسهای جدید مهناز شیرازی در اینستاگرام

انتقاد از کنار گذاشتن خبرنگاران قدیمی

چرا افراد ماهر و خبره مانند فؤاد بابان و قاسم افشار کنار گذاشته می شوند. همه ما سرمایه های مملکت هستیم چرا نباید از تخصص ما استفاده شود. من بعد از جدا شدن از واحد خبر دیگر هیچ بخش خبری را نگاه نکردم و خبرها را از مجاری دیگر دنبال می کنم.

ما در چند سال قبل کمیته‌ای را به‌عنوان «کمیته گویندگان» داشتیم که من و محمدرضا حیاتی عضو این کمیته بودیم و کسانی را که علاقه‌مند به کار گویندگی بودند مورد ارزیابی قرار می‌دادیم و افراد مناسب را از میان آن‌ها برای این حوزه انتخاب می‌کردیم

اینستاگرام مهناز شیرازی گوینده اخبار

سختی های گویندگی در رادیو و تلویزیون

در همان رادیو هم به راحتی اجرا نمی‌کردیم. ابتدا ماه‌ها باید در استودیو می‌نشستیم و فقط کار تنظیم کننده خبر را نگاه می‌کردیم. ماه‌ها در استودیوی رادیو می‌نشستم و پس از آن تازه به من اجازه داده می‌شد که اعلام زمان و مکان کنم. پس از خبر اوضاع آب و هوایی را می‌گفتم و پس از آن هم به من اجازه داده می‌شد که خبرهای دوخطی، آن هم اخبار خارجی، نه داخلی را بگویم تا احتمال خطا پایین‌تر باشد.
پس از آن اندک اندک به کابین تلویزیون رسیدیم

 mahnaz-shirazy اینستاگرام

۲۵ سال خدمت خالصانه

خدا شاهد است در این ۲۵ سال لحظه‌ای نبود که مقابل دوربین تلویزیون یا میکروفون رادیو حسی جز احساس مسوولیت داشته باشم. همیشه سعی می‌کردم کارم را تا حد توان به نحو احسن انجام دهم.
اگر هم زمانی کسی از کارم تعریف می‌کرد می‌گفتم در مورد کار ما باید نیمه خالی را دید. آن نیمه پر وظیفه‌مان است.

گوینده خبر سیاسی شبکه دو الان کجاست

حاضر نیستم جلوی دوربین بروم

چند سالی است که از کار گویندگی کنار رفته‌ام. حتی وقتی مدیر یکی از شبکه ها خواست در این شبکه اخبار بگویم آنقدر دلزده بودم که آنجا هم نرفتم و حاضر نیستم با این شرایط دیگر دوربین را تجربه کنم.
حتی تاکنون برنگشتم که ببینم اوضاع و احوال چگونه است.

پیج اینستاگرام مهناز شیرازی

پیج اصلی اینستاگرام وی با آیدی mahnaz_shirazy_official فعال است که تصاویر و فعالیت ها و کلاس هاس فن بیان و گویندگی که شغل جدید وی می باشد را دنبال کنید.

عکس های جدید مهناز شیرازی

تیپ های متفاوت گوینده خبر قدیمی تلویزیون

مهناز شیرازی اخبارگوی تلویزیون الان کجاست

1 دیدگاه در “بیوگرافی و عکس های جدید مهناز شیرازی | گوینده خبر

  1. ناشناس گفت:

    نمی دونم صداو سیمایی ها جرا وقتی می رن می گن دلزده شدیم و …..
    این همه بهشون می رسند.ماموریت های پول ساز ، ،بورسیه های جور واجور ،امکانات فراوان،

نظرات