معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم رویای سهراب

0

فیلم “رویای سهراب”، فیلمی ایرانی به نویسندگی و کارگردانی علی قوی تن و همچنین تهیه کنندگی علی قوی تن است. این فیلم در ژانر درام-بیوگرافی در سال ۹۷ ساخته و به مدت دوسال است که در انتظار اکران است. این فیلم که برای اولین بار براساس زندگینامه سهراب سپهری ساخته شده است، حالا با شرایط کرونایی و تعطیلی سینماها، پیش بینی می شود این فیلم برای اولین بار به صورت آنلاین اکران شود. ”رویای سهراب” فیلمی متفاوت و جذاب است که در آن چندین بازیگر حرفه ای و شناخته شده هنرنمایی می کنند. در ادامه این بخش به معرفی کامل این فیلم، از جمله: خلاصه داستان، لیست کامل اسامی بازیگران و نقد آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم رویای سهراب

 

خلاصه داستان

فیلم “رویای سهراب” براساس زندگینامه شهراب سپری ساخته شده است. قوی تن، کارگردان این فیلم می گوید:” همیشه در کوچه و خیابان مردم به من گفته اند که شبیه زنده یاد سهراب سپهری شاعر کشورمان هستم و این پیشنهاد را بارها و بارها از سوی مردم دریافت کرده ام که چرا با این شباهت فیلمی درباره سهراب سپهری نمی سازم.”

داستان فیلم سهراب سپهری

او افزدود:” «رویای سهراب» با روایت داستانی درباره اندیشه‌ها و نگاه سهراب سپهری به جامعه و اطراف خود است و کمتر به مسائل کلیشه‌ای پرداخته شده است و در عین حال یک فضای شاعرانه و نوستالژیک دارد. بر این اساس نیز یک فیلم بیوگرافی نیست بلکه راوی زوایای پنهان و دیده نشده‌ای از سهراب سپهری است.”

 

اسامی بازیگران فیلم رویای سهراب

اسامی بازیگران فیلم رویای سهراب

 

دیگر عوامل

نویسنده، تهیه کننده و کارگردان: علی قوی دل، فیلم بردار: ساعد نیک زاد، مجری طرح: حامد قوی تن، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: رامین مشکین مقدم، طراح صحنه و لباس: مجید نیامراد، صداگذاری: بهروز شهامت، طراح گریم: رحیم مهدی‌خانی.

نظرات