خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال حلقه سبز + زمان پخش

0

سریال “حلقه سبز”، سریال خاطره انگیز ایرانی به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا و تهیه کنندگی محمد پیرهادی است. این سریال در ژانر فراطبیعی-درام در سال ۸۵ ساخته و برای اولین بار در رمضان ۸۶ از شبکه سوم سیما منتشر شد. حالا قرار است بار دیگر این سریال بر روی آنتن صداوسیما برود. در ادامه مطلب به معرفی سریال “حلقه سبز” و بازیگران آن می پردازیم و همچنین زمان پخش آن در خرداد ماه را به اطلاع شما عزیزان میرسانیم. با ما باشید.

خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال حلقه سبز + زمان پخش

 

خلاصه داستان

سریال “حلقه سبز” روایتگر جوان معلول مرگ مغزی شده است. این سریال در واقع داستان سفری جالب به اعماق معنا و مفهوم واقعی حیات است. داستان این سریال در مورد جوانی است معلول که دچار مرگ مغزی شده و پزشکان در صدد انتقال قلب او به یک گیرنده قلب بر می‌آیند.

داستان سریال حلقه سبز

روح حسن مخالف این کار است زیرا می‌داند در این صورت باید به عالم دیگری هجرت کند. یک دانشجو پزشکی به نام گلبهار قادر به دیدن و ارتباط با روح حسن است. او در قبال درخواست حسن برای انتخاب گیرنده قلبش به حسن کمک می‌کند…

 

اسامی بازیگران سریال حلقه سبز

بازیگران سریال حلقه سبز

 

دیگر عوامل

نویسنده و کارگردان: ابراهیم حاتمی کیا، تهیه کننده: محمد پیرهادی، موسیقی: کارن همایونفر، تدوین: مهدی حسینی وند، مدیر فیلمبرداری: سیروس عبدلی، طراح گریم: محمد قومی، طراح صحنه و لباس: داریوش پیرو، صدابردار: اصغر آبگون.

 

زمان پخش سریال حلقه سبز

سریال “حلقه سبز” قرار است هرشب راس ساعت ۲۴:۰۰ از شبکه چهارم سیما به روی آنتن رود. همچنین تکرار آن روز بعد ساعت ۱۸:۰۰ بازپخش خواهد شد.

نظرات