خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال خوب بد زشت + زمان پخش

0

سریال “خوب بد زشت”، سریال جذاب ایرانی به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی علیرضا سیداحمدی است. این سریال در ژانر کمدی-خانوادگی در سال ۹۲ ساخته و برای اولین بار در نوروز ۹۳ از شبکه دو منتشر شد. حالا قرار است بار دیگر این سریال بر روی آنتن صداوسیما برود. در ادامه مطلب به معرفی سریال “خوب بد زشت” و بازیگران آن می پردازیم و همچنین زمان پخش آن در خرداد ماه را به اطلاع شما عزیزان میرسانیم. با ما باشید.

خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال خوب بد زشت + زمان پخش

خلاصه داستان

سریال “خوب بد زشت” روایتگر یک لات به نام ” بهادر شفیعی” است که عاشق خانواده‌اش است اما هربار یک خرابکاری میکند. پدرش او را از خانه بیرون کرده و در زندان به سر میبرد. او به شرط پابند آزاد میشود و باید تا یک ماه از محدوده مشخص بیرون نرود و هر روز ساعت ۱۲ ظهر خودش را به کلانتری معرفی کند.

داستان سریال خوب بد زشت

او عاشق یک خانم دکتر دندانپزشک می‌شود که در خیابان وقتی عده‌ای مزاحمش شده بودند، بهادر یک کتک حسابی بهشان زده. او در تلاش است تا خانواده‌اش را راضی کند برایش به خواستگاری بروند.

بیوگرافی بازیگران سریال خوب بد زشت

وی دارای سه خواهر به نام‌های بهاره ، بهنوش و سوسن است و پدرش حسین‌آقا در آموزشگاه رانندگی کار میکند و صاحب آبرو و اعتبار هستند. بهادر با کمک دایی‌اش که از لاتهای قدیمی تهران بوده در پی جلب رضایت خانواده قدم برمیدارد.

 

اسامی بازیگران سریال خوب بد زشت

اسامی بازیگران سریال خوب بد زشت

 

دیگر عوامل

کارگردان: منوچهر هادی، نویسنده: بابک کاردان، تهیه کننده: علیرضا سید احمدی، مدیر فیلمبردار: عبدالله عبدی نسب، تدوین: بهرام دهقانی، صدابردار: محمدحسین غفاری، طراح صحنه: محسن غلامی، طراح لباس: مه لقا ناقد، چهره پردار: رسول سیدعربی، منشی صحنه: رضا بقایی.

 

زمان پخش سریال خوب بد زشت

سریال “خوب بد زشت” قرار است به زودی از شبکه تماشا پخش و به روی آنتن رود. به محض انتشار، تاریخ پخش آن در همین قسمت به روز رسانی خواهد شد.

نظرات