معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم ناردون + زمان پخش و تکرار

0

فیلم “ناردون”، فیلمی به نویسندگی و کارگردانی فریدون حسن پور و تهیه کنندگی منصور سهراب پور است. این فیلم در ژانر اجتماعی در سال ۹۴ ساخته شد. و برای اولین بار در مرداد ۱۳۹۵ در سینماهای ایران به اکران درآمد. حالا این فیلم قرار است از رسانه ملی به نمایش درآید. در ادامه این بخش به معرفی کامل این فیلم، از جمله: خلاصه داستان، لیست کامل اسامی بازیگران و زمان دیقیق پخش آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم ناردون + زمان پخش و تکرار

 

خلاصه داستان

فیلم “ناردون” روایتگر پیرمردی به نام “شکور” است که پیر و زمین‌گیر شده و ترجیح می‌دهد عطای دنیا را به لقایش ببخشد، اما مشکل کمبود فضا و “بی‌قبری” اجازه برآورده شدن این آرزو را به او نمی‌دهد.

داستان فیلم ناردون

در این میان پیدا شدن عشق قدیمی “فاضل”، پسر شکور، به ماجرا رنگ و بوی دیگری می‌بخشد. در خلاصه داستان این فیلم دیالوگی با عنوان “به‌خاطر اینکه هزینه‌ها بالا نره عروسی رو همزمان با عزا برگزار کنیم.” منتشر شده است.

 

اسامی بازیگران فیلم ناردون

بازیگران فیلم ناردون

 

دیگر عوامل

نویسنده و کارگردان: فریدون حسن پور، تهیه کننده: منصور سهراب پور، مدیر تولید: حسین باقریان، مدیر فیلمبردارى: ابراهیم غفورى، مدیر صدا بردارى: حسین نقوى، تدوین: مهدى حسینى وند و احسان شیبانى، طراحان گریم: شهرام خلج و آرزو حلاجى، طراح صحنه ولباس: حسن روح پرورى، عکاس: محمدرضا اصفهانی، فیلمبردار پشت صحنه: روزبه معینى، دستیار اول و مدیر برنامه ریزى: مهدى بوستان پرور، مشاور رسانه ای: روزبه معینی.

زمان پخش

 

زمان پخش فیلم ناردون

فیلم “ناردون” قرار است برای اولین بار (پنجشنبه ۸ خرداد ماه) از شبکه آی فیلم راس ساعت ۲۳:۰۰ پخش و تکرار آن روز بعد ساعت ۷:۰۰ و ۱۵:۰۰ باز پخش شود.

نظرات