معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم ارادتمند؛ نازنین، بهاره، تینا

0

فیلم “ارادتمند؛ نازنین، بهاره، تینا”، فیلمی جنجالی به نویسندگی و کارگردانی عبدالرضا کاهانی و تهیه کنندگی سعید خانی و عبدالرضا کاهانی است. این فیلم در ژانر اجتماعی در سال ۹۵ ساخته و به دلیل محتوای داستانی و موضوع اصلی آن به مدت چهارسال در توقیف بود. حالا با شرایط کرونایی و تعطیلی سینماها، پیش بینی می شود این فیلم برای اولین بار به صورت آنلاین اکران شود. ”فیلم ارادتمند نازنین بهاره تینا” فیلمی متفاوت و جذاب است که در آن چندین بازیگر حرفه ای و شناخته شده هنرنمایی می کنند. در ادامه این بخش به معرفی کامل این فیلم، از جمله: خلاصه داستان، لیست کامل اسامی بازیگران و نقد آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم ارادتمند؛ نازنین، بهاره، تینا

 

خلاصه داستان

”فیلم ارادتمند؛ نازنین، بهاره، تینا” روایتگر زندگی تاسف بار سه دختر به نام های “نازنین”، “بهاره” و “تینا” است که خاستگاه‌های فکری متفاوت دارند و هر سه از درد «بی شوهری» رنج می‌برند و همین می‌شود که به دل خیابان زده و با حضور در مهمانی‌ها و گعده‌های (دوره همی‌های) مختلف از مردان انتقام می‌گیرند.

داستان فیلم ارادتمند نازنین بهاره تینا

این فیلم که مدتی در توقیف بود حالا پیش بینی شده است که به صورت آنلاین اکران شود. چندی پیش، محمدحسین لطیفی عضو شورای صدور پروانه نمایش درباره اکران عمومی این فیلم، گفته بود: “فیلم «ارادتمند، نازنین، بهار،تینا» به هیچ وجه جای اصلاح ندارد چراکه سوژه فیلم از ابتدا تا انتها مشکل دارد.”

 

اسامی بازیگران فیلم ارادتمند نازنین بهاره تینا

بازیگران فیلم ارادتمند نازنین بهاره تینا

 

دیگر عوامل

نویسنده و کارگردان: عبدالرضا کاهانی، تهیه کننده: سعید خانی و عبدالرضا کاهانی، مدیر فیلمبرداری: معین رضا مطلبی، تدوین: شیما منفرد، سرپرست صداگذاری: سیدعلیرضا علویان، طراح گریم: عظیم فراین، عکاس ریحانه طراوتی.

نظرات