درگذشت صدیقه کیانفر بازیگر پیشکسوت + علت فوت

0

درگذشت صدیقه کیانفر بازیگر پیشکسوت + علت فوت

درگذشت صدیقه کیانفر بازیگر ،خانم کیانفر بازیگر پیشکسوت صبح روز دوشنبه ۵ خرداد ماه ۱۳۹۹ شمسی به علت ایست قلبی درگذشت . در ادامه جزئیات خبر درگذشت

صدیقه کیانفر بازیگر و دوبلور قدیمی را میخوانید.

درگذشت صدیقه کیانفر بازیگر پیشکسوت | علت فوت صدیقه کیانفر بازیگر و دوبلور

بانو صدیقه کیانفر بازیگر پیشکسوت و دوبلور و گوینده و بازیگر نمایش های رادیویی صبح دوشنبه پنجم خردادماه ۹۹ به علت ایست قلبی درگذشت.

علت فوت صدیقه کیانفر بازیگر قدیمی

وی بر اثر ایست قلبی و سکته قلبی در روز دوشنبه ۵ خرداد ۹۹ درگذشت. سید محمد طباطبایی مدیر عامل موسسه هنرمندان پیشکسوت ضمن تایید این خبر گفت: جزئیات مراسم خاکسپاری به زودی اعلام می‌شود.

این هنرمند پیشکسوت رادیو، تلویزیون و عضو موسسه هنرمندان پیشکسوت متولد ۱۳۱۱ بود و فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۶۶ در رادیو شروع کرده بود.

خانم کیانفر در سریال ها و فیلم های زیادی ایفای نقش کرده و کارنامه پربار و قوی در عرصه بازیگری و سینما دارد.
از جمله آثار فیلم و سریال او می توان به هامون، مجنون، آپارتمان شماره ۱۳ (۱۳۶۹)، پرنده آهنین (۱۳۷۰)، یک مرد یک خرس (۱۳۷۱)، مستأجر (۱۳۷۱) مأموریت آقای شادی (۱۳۷۱)، دلاوران کوچه دلگشا (۱۳۷۱)، سریال دنیای پرامید و کیمیا و …اشاره کرد.
بازی ماندگار صدیقه کیانفر در سریال پهلوانان نمیمیرند در خاطره مخاطبان ماندگار شده بعد از نقش آفرینی در سریال کیمیا دیگر نتوانست جلوی دوربین برود و کم کار شد و آخرین سریالی که باز کرد کیمیا بود.

نظرات