بیوگرافی و عکس های پارسا سیمین مرام خواننده آذری عصر جدید

0

بیوگرافی و عکس های پارسا سیمین مرام خواننده آذری عصر جدید

پارسا سیمین مرام خواننده ۱۷ ساله از ارومیه، خواننده آذری است. وی یکی از شرکت کنندگان فصل دوم عصر جدید بود. برای آشنایی بیشتر با این هنرمند جوان اهل موسیقی با بیوگرافی کامل شخصی و خانواده و شروع خوانندگی و آثار و ترانه ها و پیج اینستاگرام او را در مجله حرف تازه دنبال کنید.

بیوگرافی و عکس های پارسا سیمین مرام خواننده آذری

بیوگرافی پارسا سیمین مرام

پارسا سیمین مرام، خواننده جوان متولد دهه هشتاد و ۱۷ ساله اهل ارومیه است که در حال تحصیل است. او اصالتا آذری و پدرش ارومیه ای و مادرش مازندرانی است.

زندگینامه هنری و شخصی پارسا سیمین مرام خواننده ارومیه ای

سوابق موسیقی و خوانندگی

پارسا از خوانندگان آذری زبان است که از کودکی با توجه صدای گیرا و دلنشین خود فعالیت دارد و تاکنون چندین آهنگ را اجرا کرده است.

او علاوه بر خوانندگی، در ایام محرم و مناسبت ها و در دسته و هیات های مذهبی نیز مداحی میکند که آثارش در آپارات موجود است
او آهنگ ها و ترانه ای از استاد قلی اف خواننده باکویی را باز خوانی کرده و بسیار زییا و شنیدنی است.

اجرای پارسا سیمین مرام در عصر جدید

اینستاگرام پارسا سیمین مرام

لینک زیر پیج اینستاگرام این هنرمند آذری زبان و ارومیه ای است که میتوانید تصاویر و آهنگ های او در پیج شخصی ایشان مشاهده کنید

parsasiminmaram

اجرای در عصر جدید

پارسا در فصل دوم عصر جدید شرکت کرد و توانست با اجرای ترانه ای آذری و ترکی راب داوران عصر جدید را برای خود سفید کند و فینالیست قسمت ۹ شود. آریا عظیم نياد درباره او گفت: پازرسا خواننده به دنیا امده است.

لازم به ذکر است که عصر جدید چهار داور به نام های آریا عظیم نژاد، رویا نونهالی، امی حیایی و بشیر حسینی دارد که در فصل اول این مسابقه نیز حضور داشتند

او صدای بسیار گیرا و جذاب و با تن بالا و بم داشت که برای اجرای آهنگ های حماسی بسیار مناسب است. او در قسمت ۹ فصل دوم عصر جدید توانست ۴ چراغ سفید به دست آورد و به فینال راه یابد.

اینستاگرام parsa-siminmaram

سینا سرلک، مرتضی پاشایی و پارسا

مداحی پارسا سیمینمرام

منبع: بیوگرافی اختصاصی مجله حرف تازه

نظرات