نحوه ثبت نام وام ازدواج فرزندان بازنشستگان

1

نحوه ثبت نام وام ازدواج فرزندان بازنشستگان

دکتر اکبر افتخاری مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، از آغاز ثبت نام اینترنتی تسهیلات و وام ازدواج فرزندان بازنشسته ها خبر داد. در ادامه جزئیات و آدرس سایت اینترنتی و زمان ثبت نام برای وام ازدواج ۲۰ میلیونی فرزندان بازنشستگان کشوری cspf.ir را در مجله حرف تازه میخوانید

آدرس سایت ثبت نام وام ازدواج فرزندان بازنشستگان cspf.ir + نحوه ثبت نام

جزئیات تسهیلات ازدواج فرزندان بازنشستگان

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از آغاز ثبت نام اینترنتی سومین مرحله تسهیلات ۲۰ میلیون تومانی ازدواج فرزندان بازنشستگان و وظیفه بگیران این صندوق از ساعت ۸ صبح روز شنبه سوم خرداد ماه ۹۹ خبر داد.

زمان ثبت نام وام ازدواج فرزندان بازنشستگان

دکتر اکبر افتخاری گفت: در ادامه سیاست حمایت اجتماعی و اجرای طرح‌های رفاهی برای بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری، ثبت نام اینترنتی سومین مرحله ارائه تسهیلات ۲۰ میلیون تومانی ازدواج فرزندان بازنشستگان و وظیفه بگیران این صندوق از ساعت ۸ صبح شنبه ۳ خرداد ماه ۹۹ تا سه شنبه ۲۰ خرداد اجرایی می‌شود.

آدرس سایت صندوق بازنشستگی

وی با یادآوری این نکته که مهلت ثبت نام اینترنتی از طریق سایت صندوق بازنشستگی به نشانی cspf.ir تا ۲۰ خرداد ۹۹ ادامه خواهد داشت، گفت: زمان پرداخت تسهیلات ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری پس از پایان زمان ثبت نام و اولویت ها و همچنین تعیین مشمولان مشخص خواهد شد؛ هدف گذاری ما برای پرداخت، پایان خرداد ماه است.

اقساط وام و مبلغ بازپرداخت و سود

وی با بیان اینکه این تسهیلات حداکثر ۱۰۰۰ فقره با نرخ ۱۰ درصد است، اظهار کرد: دوره اقساط تسهیلات ازدواج فرزندان بازنشستگان و وظیفه بگیران کشوری ۶۰ ماهه (۵ سال) بوده و برای آن دسته از افراد اجرا می‌شود که صرفا ازدواج اول فرزند یا نوه تحت تکفل بازنشستگان، موظفین و همسر وظیفه بگیر صندوق بازنشستگی کشوری باشند.

افتخاری مبلغ اقساط این تسهیلات را ماهانه حدود ۴۱۸ هزار تومان عنوان و تصریح کرد: درصورت ذی نفع بودن پدر و مادر در صندوق، صرفا یک فقره تسهیلات به فرزندان پرداخت می شود.

تاریخ عقدنامه فرزندان باید از اول خرداد ۹۸ تا پایان ۳۱ اردیبهشت ماه ۹۹ باشد و بازنشستگان و موظفینی که در دوره‌های قبلی نسبت به اخذ تسهیلات مزبور برای یکی از فرزندان اقدام کرده باشند، امکان ثبت نام و بهره مندی از تسهیلات جاری را برای سایر فرزندان خود ندارند.

شرایط پرداخت تسهیلات ازدواج فرزندان بازنشسته ها

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری ادامه داد: یکی از شرایط پرداخت وام، متناسب بودن آن با حداقل حقوق و با در نظر گرفتن حداقل یک میلیون تومان خالص دریافتی در اردیبهشت ۹۹ است تا کمترین فشار برای بازپرداخت اقساط به مشمولان طرح وارد شود/ منبع : ایسنا

1 دیدگاه در “نحوه ثبت نام وام ازدواج فرزندان بازنشستگان

  1. ..... گفت:

    واقعا برای این مسئولین متاسفم که فقط یه میدون ولیعصر رو برای جشن گذاشتن
    شما ها عقل تو کله تون نیس اانقدر شلوغ شده بود نزدیک بود خفه بشیم
    مردم ام که وحشی بودن و انگار از باغ وحش فرار کرده بودن
    این رفتار مردم رو واقعا حیوونای وحشی جنگل ام با آدم نمیکنن
    بی رحمی و بی عاطفگی بود که موج میزد
    آخه واقعا حضرت علی راضیه به این جور جشن ها
    من واقعا خودم نزدیک بود سکته کنم نفسم ام بالا نمیومد
    تا آخر عمرم دیگه این جور جاها شرکت نمی کنم

نظرات