بیوگرافی و عکس نسیم مقصودلو خواهر تتلو و همسرش + علت بازداشت

0

نسیم مقصودلو خواننده و خواهر تتلو رپر جنجالی ایرانی است، در ادامه بیوگرافی کامل و حواشی خوانندگی و محل زندگی و عکس همسرش و آیدی اینستاگرام وی را در مجله حرف تازه مشاهده کنید

بیوگرافی و عکس نسیم مقصودلو خواهر تتلو و همسرش + علت بازداشت

بیوگرافی نسیم مقصودلو

خانم مقصودلو خواهر تتلو با نام واقعی امیر مقصودلو خواننده جنجالی چند سال اخیر است که در دو سال پیش وارد خوانندگی و عرصه موسیقی شده است. مادرش فریده واثقی و خواهرش نغمه مقصودلو می باشد. خواهرش نغمه ازدواج کرده و یک پسر به نام پارسا دارد که بسیار پسر موفق و با هوشی می باشد.

همسر نسیم مقصودلو

از وضعیت ازدواج و همسر و زندگی شخصی نسیم مقصودلو خواهر تتلو اطلاعی در دست نیست و پیج اینستاگرام وی نیز با چند فن پیج فعال است .

بازداشت نسیم مقصودلو خواهر تتلو

علت دستگیری خواهر تتلو

خواهر تتلو به جرم خوانندگی بازداشت شد

بهمن بابازاده، خبرنگار حوزه موسیقی خبر داد: نسیم مقصودلو خواهر امیر تتلو در رشت به جرم خوانندگی در یک مراسم خصوصی بازداشت شد.

خواننده شدن خواهر تتلو و دستگیری

ورود به خوانندگی

وی از دو سال پیش وارد خوانندگی شده و تاکنون چند آهنگ نیز منتشر کرده و اکنون با خبر بازداشت و دسیتگیری تو در مراسم خصوصی گویا ایسان بطور حرفه ای موسیقی را دنبال میکرده است.

امیر تتلو خواننده پر حاشیه ایرانی است که اکنون در ترکیه زندگی میکند و از مدتی پیش از ایران خارج شده است

بیوگرافی فریده واثقی و نسیم مقصودلو خواهر و مادر تتلو

امیر تتلو درباره خانواده اش گفت: هم خودم دوست داشتم و هم پدر و مادرم. چون مادرم عاشق خوانندگی بود و مدام تو خونه آواز می‌خوند. خواهرم هم همین طور. پدرم هم عاشق فوتبال بود. فوتبال نگاه می‌كرد و با صدای بلند داد می‌زد.

لازم ب هذکر است که امیرحسین مقصودلو یا امیر تتلو زادهٔ ۳۰ شهریور ۱۳۶۲ در تهران متولد شد. با نام هنری امیر تتلو؛ خواننده و ترانه سرای ایرانی است که در سبک ریتم اند بلوز (R&B) فعالیت می‌کند.

نظرات