بیوگرافی و عکس های جدید حسام لرنژاد خواننده کرد

1

بیوگرافی و عکس های جدید حسام لرنژاد خواننده کرد

با بیوگرافی و زندگینامه کامل حسام لرنژاد خواننده کرد به همراه سوابق و خانواده و پدرش حشمت الله لر نژاد از خوانندگان معروف کرمانشاهی و آهنگ ها و اینستاگرام وی آشنا شوید. با ما در مجله حرف تازه همراه باشید

 بیوگرافی و عکس های جدید حسام لرنژاد و همسرش + زندگی شخصی

بیوگرافی حسام لرنژاد

حسام لرنژاد در سال ۱۳۵۶ در خانواده ای کاملا هنرمند و اهل موسیقی در تهران متولد شده و دارای مدرک لیسانس میباشند و ورزش مورد علاقه ایشان کوهنوردی میباشد.
بعد از دوران کودکی به زادگاه پدری یعنی کرمانشاه و سپس به رشت مهاجرت کرده کرد ، ایشان در حال حاضر ساکن شهر تهران میباشند.

خانواده و زندگی شخصی

حسام در خانواده اهل موسیقی و هنرمند به دنیا آمده و رشد کرده، در واقع صدای خوب در خانواده اش ارثی بوده و پدرش حشمت الله لر نژاد از خوانندگان مشهور و بنام کرمانشاهی بود که در سال ۷۴ درگذشت
همچنین او برادر زاده اقای یدالله لر نژاد معروف به شیدای کرمانشاهی است

عکس زنده یاد حشمت الله ار نژاد خواننده مشهور کرمانشاهی پدر حسام لرنژاد

بیوگرافی حشمت الله لرنژاد پدر حسام لرنژاد

ورود به خوانندگی

این هنرمند ایرانی پا جای پدر گذاشته و چند سال است مانند پدر در عرصه موسیقی فعالیت دارد. او بعد از فوت پدرش در سال ۱۳۷۴ بطور حرفه ای پا به عرصه خوانندگی گذاشتند و شروع به فعالیت هنری در رادیو سنندج کردند و بعد ان با برادران عزیزی در کرمانشاه همکاری کرد.

حسام از سال ۷۵ به بعد در شهرهای مختلف کشور کنسرت های زیادی برگزار کرده و با نوازندگانی زیادی از جمله فواد حجازی ، پیام تونی ، امیر فتحی افتخار همکاری داشته اند.

همسر حسام لرنژاد کیست

از زندگی شخصی و خصوصی وی اطلاعی در دست نیست

عکسهای حسام لر نژاد و همسرش

جا پای پدر

حسام لر نژاد مانند پدرش برای حفظ فرهنگ‌ و موسیقی اصیل کردی تلاش میکند و ارزش زیادی به این نوع موسیقی قائل است و در سبک موسیقی کردی کار میکند

ترانه ها و آهنگ های وی مورد علاقه ایشان که بیشتر آهنگهای مرحوم پدرش استاد حشمت الله لر نژاد میباشد که از جمله ترانه های روله لای لای کورپه کم لای لای و نه چو و باده نوشی میتوان نام برد.

زندگینامه هنری و شخصی حسام لرنژادخواننده کرد

پیج اینستاگرام حسام لرنژاد

hesamlornezhad.official

آثار و ترانه ها

ترانه های ایشان بنام های سه فر،هه ناسه، ئاسمان ،سروین،هریم کودا ،من بار دیت،نه چو و …..سایر ترانه های ایشان نام برد که با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به ایشان قرار گرفته است. وی در جدیدترین فعالیت های خود در تاک شوی با من خوش میگذره با مهران غفوریان مهمان امیرحسین صدیق بود

همسر حسام لرنژاد کیست

زندگینامه حشمت الله لرنژاد خواننده

حشمت الله لرنژاد متولد ۱۳۲۶ در قصر شیرین کرمانشاه, درگذشت ۲۵ شهریور ۱۳۷۴، از خوانندگان کرد بود که در سبک موسیقی کردی و موسیقی پاپ فارسی فعالیت داشت.
زنده یاد حشمت الله لر نژاد از سال ۱۳۴۳ در زمینه موسیقی فعالیت داشت و آلبوم معروف
کرماشان، دنگ دل، زندگی را منتشر کرده است
ترانه‌های مرحوم حشمت‌الله پدر حسام لرنژاد به سبک‌های مختلف بود و تسلط کاملی در گویش‌ها و لهجه‌های کردی مانند اورامی، سورانی، گورانی، بادینانی، کرمانجی، لری و کردی کرمانشاهی داشت.

علت درگذشت پدر حسام لر نژاد

وی در ۲۵ شهریور سال ۱۳۷۴ درگذشت و در گورستان میناآباد شهر کرمانشاه به خاک سپرده‌شد.

عکسها و استوری جدید حسام لرنژاد

آهنگ های جدید حسام لرنژاد

بیوگرافی شخصی حسام لر نژاد خواننده کرمانشاهی

hesam-lornezhad اینستاگرام

حسام لر نژاد در تاک شوی با من خوش میگذرهمنبع: گرداوری در مجله حرف تازه

1 دیدگاه در “بیوگرافی و عکس های جدید حسام لرنژاد خواننده کرد

  1. وهاره گفت:

    خیلی دوسش دارم عاشق صداشم ، و روح پدر عزیزش شاد ،

نظرات