خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال با من خوش میگذره

0

سریال “با من خوش میگذره”، سریال ایرانی به کارگردانی و تهیه کنندگی مرتضی آتش زمزم و نویسندگی رضا بهرام راد است. این سریال در ژانر مسابقه-تاک شو در سال ۹۹ ساخته و برای اولین بار در ماه رمضان امسال از شبکه خانگی منتشر شد و درحال پخش است. در ادامه مطلب به معرفی سریال “با من خوش میگذره” و بازیگران آن می پردازیم و همچنین زمان پخش آن در خرداد ماه را به اطلاع شما عزیزان میرسانیم. با ما باشید.

خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال با من خوش میگذره

 

خلاصه داستان

امیرحسین صدیق در قسمت نخست این مجموعه میزبان خواننده پاپ حسام لرنژاد و مهران غفوریان در بیروت عروس خاورمیانه خواهد بود. این سه هنرمند در سفری ماجراجویانه، توریستی و سرشار از شوخی در لبنان هر کدام با ۴۰۰ دلار هزینه، رقابت کرده اند. در جریان این سفر، در هر قسمت بینندگان هم از رقابت آنان لذت می برند و هم با ظرفیت های گردشگری و دیدنی های بکر و چشم نواز کشورهای مختلف جهان آشنا می شوند.

داستان سریال با من خوش میگذره

بازیگران شناخته شده لبنانی از جمله مجدی مشموشی، نعمی بدوی و ماریتارز معلوف نیز در کنار هنرمندان ایرانی در این سری حضور داشته اند. هنرمندان حاضر در سری دوم مجموعه نیز بزودی انتخاب و معرفی خواهند شد.  این مجموعه با حمایت بانک شهر ساخته شده و ضمنا کپی رایت این مجموعه به ثبت بین المللی رسیده است و مشابه هیچ مجموعه یا برنامه ای نیست.

 

اسامی بازیگران سریال با من خوش میگذره

اسامی بازیگران سریال با من خوش میگذره

 

دیگر عوامل

تهیه کننده و کارگردان: مرتضی آتش زمزم، مشاور پروژه: رضا شاكری، نویسنده و برنامه ریز: رضا بهنام راد، مدیر تولید: مجتبی آتش زمزم، مدیرتصویربرداری: مرتضی خانمحمد، تصویربردار هوایی: مصطفی علیپور حقیقی، صدابردار: حسین قورچیان، تدوین: كاووس آقایی، تصحیح رنگ: رضا تیموری، جلوهای ویژه رایانه ای: امیر حسین مدرس، مدیر تولیدلبنان: مجدی مشموشی، هماهنگی تولید لبنان: كاظم عزیزی، مترجم: صبا احترامی، مدیر تداركات: محمود كریمی، تداركات:زهرا كریمی منصفی، دستیار تهیه كننده: ابوالفضل آتش زمزم، گرافیست: مهدی وجدانی، عكاس: محمد حسین وجدانی.

نظرات