معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم پیتوک

2

فیلم “پیتوک”، فیلمی ایرانی به کارگردانی سید مجید صالحی و تهیه کنندگی سید محمد قاضی است. این فیلم در ژانر کمدی-اجتماعی در سال ۹۸ ساخته و چندماهی است که در آستانه دریافت مجوز برای اکران است. با شرایط کرونایی و تعطیلی سینما، پیش بینی می شود این فیلم برای اولین بار به صورت آنلاین اکران شود. ”پیتوک” فیلمی متفاوت و جذاب است که در آن چندین بازیگر نام آشنا و حرفه ای هنرنمایی می کنند. در ادامه این بخش به معرفی کامل این فیلم، از جمله: خلاصه داستان، لیست کامل اسامی بازیگران و نقد آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم پیتوک

 

خلاصه داستان

هنوز جزئیاتی از داستان این فیلم منتشر نشده است اما در خلاصه داستان آن آمده است: “وقتی میز بیلیارد از توپ ها خالی میشه، پیتوک وسط اون میز تنها می مونه، تنهای تنها…

داستان فیلم پیتوک

تاکنون سیدمجید صالحی فیلم های موفق زیادی را کارگردانی کرده است اما این فیلم اولین همکاری وی با مهتاب کرامتی و هادی حجازی فر به شمار می آید و پیش بینی می شود با استقبال خوبی رو به رو شود.

 

اسامی بازیگران فیلم پیتوک

اسامی بازیگران فیلم پیتوک

 

دیگر عوامل

کارگردان: سیدمجید صالحی، تهیه کننده: سیدمحمد قاضی، نویسندگان: امیررضا نوری پرتو، صادق خوشحال، مدیر فیلمبرداری: روزبه رایگا، مدیر صدابرداری: مسیح سراج، مدیر تولید: رحیم عرب امینی، مدیر برنامه ریزی: عقیل تقی زاده، دستیار اول کارگردان: ساسان صلواتی، منشی صحنه: سمانه دالوند، تدوینگر: کاوه ایمانی، مشاور تدوین: بهرام دهقانی، طراحی و ترکیب صدا: علیرضا علویان، آهنگساز: کارن همایونفر، طراح چهره پردازی: نوید فرح مرزی، طراح صحنه و لباس: حسن روح پروری، جلوه های ویژه بصری: فرید فصیحی، جلوه های ویژه میدانی: آرش آقابیگ، مدیر تدارکات: رامین بهزادی، اجرای استوری بورد: اوستا فروردین، سرمایه گذار: کوروش اسداللهی، مجری طرح: نوشین رضایی، روابط عمومی و مشاور رسانه ای: اشکان منصوری.

2 دیدگاه در “معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم پیتوک

  1. میثم گفت:

    تو ده سال اخیر فیلمی به این ضعیفی ندیدم
    از فیلمنامه گرفته تا کارگردانی و گریم و منشی صحنه
    حتی میخوام بگم تدارکاتشم افتضاح بود
    یکبار دیگه مختار دیدن بهتر از این فیلمه

  2. مری گفت:

    بی سر وته، چرت

نظرات