معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم گربه سیاه

0

فیلم “گربه سیاه”، فیلمی ایرانی به کارگردانی کریم امینی و تهیه کنندگی بهرام رادان است. این فیلم در ژانر اجتماعی-درام در سال ۹۸ ساخته و در آستانه دریافت مجوز برای اکران است. با شرایط کرونایی و تعطیلی سینما، پیش بینی می شود این فیلم برای اولین بار به صورت آنلاین اکران شود. ”گربه سیاه” فیلمی متفاوت و جذاب است که در آن چندین بازیگر نام آشنا و حرفه ای هنرنمایی می کنند. در ادامه این بخش به معرفی کامل این فیلم، از جمله: خلاصه داستان، لیست کامل اسامی بازیگران و نقد آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم گربه سیاه

 

خلاصه داستان

فیلم “گربه سیاه” روایت اجتماعی را برای نسل دهه ۸۰ ایران بازگو می کند. جزئیاتی از داستان این فیلم هنوز مشخص نشده است اما در خلاصه رسمی داستان این فیلم آمده است: “همه چیز از غروبی شروع شد که دیگه دلگیر نبود.”

داستان فیلم گربه سیاه

کریم ‌محمدامینی درباره جدیدترین ساخته‌اش که قرار است بهرام رادان تهیه‌کنندگی‌اش را برعهده داشته باشد، گفت: “موضوع این فیلم درباره معضلات جوانان و امید دادن به این نسل است.”

 

اسامی بازیگران فیلم گربه سیاه

اسامی بازیگران فیلم گربه سیاه

 

دیگر عوامل

نویسنده: علی اصغری، کارگردان: کریم امینی، تهیه کننده: بهرام رادان، مدیر فیلمبرداری: مرتضی هدایی، تدوین: بهرام دهقانی، صدابردار: سعید بجنوردی، طراحی صحنه: حجت اشتری، طراحی لباس: گلناز گلشن، چهره پردازی: محمود دهقانی، موسیقی: بامداد افشار، دستیار اول کارگردان: میثم بیدقی، منشی صحنه: فائزه گرگانی.

 

نظرات