همسر امریکایی لاله صبوری کیست؟

0

همسر امریکایی لاله صبوری, این بازیگر سینما و تلویزیون, بعد از جدایی از همسر اولش و ازدواج در سن پایین با “پویا قاسمی طاری” متولد امریکا آشنا شده و ازدواج میکند، اما به دلیل موقیعت شغلی همسرش، اکنون از هم جدا زندگی میکنند . در جدیدترین مصاحبه لاله صبوری درباره همسر امریکاییش که مهمان برنامه جی پلاس بود ناگفته ها و رمز و راز همسرش را بازگو کرده که در ادامه فیلم و عکس را مشاهده کنید

  همسر امریکایی لاله صبوری کیست؟ + بیوگرافی پویا قاسمی طاری همسر دوم لاله صبوری

بیوگرافی پویا قاسمی طاری همسر لاله صبوری

پویا قاسمی طاری متولد امریکا و شغل صنعتی دارد و هیچگونه فعالیتی در عرصه هنر به شکل جدی ندارند و اکنون نیز این زوج جدا از هم زندگی میکنند

لاله صبوری که مهمان برنامه تلویزیونی بود، درباره زندگی شخصی و خصوصی خود گفت: همسرم متولد آمریکاست و الان هم آنجا ساکن است. من مدتی رفتم و برگشتم. هر وقت اراده کنم می توانم بروم. مسئله این است که من کی میتوانم بروم و بمانم؟ من متعلق به زندگی در آنجا نیستم. من آدم رفتن نیستم.با اینکه شرایط خانوادگی و موقعیتی که آنجا بود و مهیا بود خوب بود. تهش من باید ساندویچ بپیچم. البته شغل بدی نیست و من افتخار میکنیم و همین الان هم راضی هستم یک رستوران بزنم و ساندوچ کتلت به دست مردم بدم و مردم هم صف بکشند.چند نفر از کسانی که رفته اند توانستند کارشان را ادامه بدهند؟

زندگینامه پویا قاسمی طاری همسر دوم لاله صبوری

همسر امریکایی لاله صبوری کیست

او افزود : من وقتی اینجا سر پروژه ای می روم حداقل ۵ نفر آشنا هستند.همه با هم قد کشیده ایم و بزرگ شده ایم. با هم ماجراها را رد کرده ایم. در روزهای بعد از جنگ و سال ۷۷ و ۷۸ و سالهای زیادی را در کنار هم بوده ایم. تجربه های مشترک داشته ایم. این همه آشنا و کوچه ها را بگذارم و بروم.

این بازیگر تلویزیون افزود: من به حقم در هنر رسیده ام. می توانست بهتر از این باشد اما قاعدتا تلاش من همینقدر بوده است دیگر.

مصاحبه لاله صبوری درباره همسر آمریکاییش

لاله صبوری کیست؟

گفتنی است که لاله صبوری بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون در سال ۱۳۴۶ در تهران به دنیا آمده و سابقه اجرا و بازیگری در چندین برنامه و فیلم و سریال را از جمله سریال کمربندها را ببندیم و سریال لژیونر در کارنامه خود دارد.

وی در ازدواج اولش در سن ۱۷ سالگی با آقای عربشاه پیوند زناشویی بسته و در سن ۱۸ سالگی مادر می شود.
حاصل این ازدواج دو فرزند به نام های هلیا و بهداد عربشاه می باشد

او بعد از جدایی از همسر اولش با پویا قاسمی طاری ازدواج کرد و دارای یک دختر به نام نورا می باشد.
همسر دومش قبل از او ازدواجی نداشته و همسر اولش می باشد.

نظرات