واکنش شبنم فرشادجو به خبر کشف حجابش و استوری اشتباهی

0

واکنش شبنم فرشادجو به خبر کشف حجابش و استوری اشتباهی

از ساعاتی پیش عکسی بی حجاب و نامعتارف در کویر در “استوری شبنم فرشادجو” منتشر شده که گویا اشتباهی در استوری قرار گرفته و وی قرار بود این عکس خصوصی را برای دوستش ارسال کند، حالا از همه خواهش کرده این عکس را پخش نکنند. ماجرا و “خبر شایعه کشف حجاب شبنم فرشادجو” و واکنش وی به انتشار عکس بی حجابش را میخوانید

واکنش شبنم فرشادجو به خبر کشف حجابش + ماجرای کشف حجاب

لطفا عکس شخصی این بازیگر را پخش نکنید و به حریم خصوصی همدیگر حتی اگر بازیگر و چهره معروف باشد احترام بگذاریم . سعی کنیم حریم خصوصی دیگران را مانند خانواده ، خواهر و مادر خود بدانیم .

ماجرای استوری اشتباهی شبنم فرشادجو

برخی رسانه ها اقدام به انتشار عکس بی حجاب و خصوصی شبنم فرشادجو کردند که وی از همه رسانه ها و فالورها و کسانی که این استوری را دیدند، خواهش کرد این عکس کاملا شخصی و خصوصی را بازتاب نکنند و از انتشار آن خودداری کنند و گرنه باید در پلیس فتا جوابگو باشند.

خانم فرشادجو در استوری های بعدی ضمن حذف عکس گفته: من اگر بخواهم کشف حجاب کنم قطعا در ماه رمضان این کار را نمیکنم و کسانی که عکس را پخش کنند باید در پلیس فتا جوابگو باشند

ماجرای کشف حجاب شبنم فرشادجو

برخورد با منتشر کنندگان عکس خانم بازیگر

ماجرای انتشار عکس وی به این شکل بوده که خانم بازیگر در سفر کویر بسر می برد و عکسی شخصی و کاملا خصوصی برای یکی از دوستانش ارسال میکند که بطور اشتباه به جای ارسال به پیج دوستش ، استوری میشود که همین عکس باعث میشود که برخی فالورها و رسانه ها گمان کنند که او قصد کشف حجاب داشته است.

اما اینگونه نبوده و ایشان کاملا به اصول اخلاقی پایبند بوده و به هیچ عنوان این قصد را نداشته است و صرفا یک اشتباه باعث شده وی به حاشیه برود و خبر کشف حجابش پخش شود.

“به حریم خصوصی هم احترام بگذاریم”

نظرات