بیوگرافی و عکس های جدید آتیلا حجازی

1

بیوگرافی و عکس های جدید آتیلا حجازی

آتیلا حجازی متولد ۱۳۵۵, بازیکن فوتبال است, پسر ناصر حجازی پیشکسوت فقید فوتبال, ساکن ترکیه است. در ادامه با بیوگرافی کامل و خواندنی آتیلا حجازی و همسر و فرزندانش و سوابق و افتخارات و اخبار جدید درباره بیماری وی و آیدی اینستاگرامش را در مجله حرف تازه مبخوانید

 بیوگرافی و عکس های جدید آتیلا حجازی و همسرش نسترن ناصری

بیوگرافی آتیلا حجازی

آتیلا حجازی، در ۲۲ تیر ۱۳۵۵ در تهران به دنیا آمده و بازیکن بازنشسته و مربی فوتبال است و اکنون در آکادمی فوتبال ناصر حجازی در حال مربیگری برای نو نهالان و فوتبال پایه است

خانواده و زندگی شخصی آتیلا حجازی

آتیلا پسر ناصر حجازی پیشکسوت فوتبال و مربی موفق فوتبال و اسطوره آبی پوشان و برادر آتوسا حجازی فوتسالیست و مادرش بهناز شفیعی است. قد ۱٫۷۹ متر و در پست مهاجم توپ می زد. خواهرش آتوسا در سال ۱۳۷۴ در دانشگاه شهید بهشتی تهران پذیرفته شد.

زندگینامه کامل ورزشی و شخصی د آتیلا حجازی

سوابق و کارنامه ورزشی

آتیلا در کارنامه فوتبالی خود بازی در استقلال را دارد و از سال ۱۳۷۶ تا ۱۳۷۸ یکی از بازیکنان آبی پوشان بوده و بعد از جدایی به استقلال رشت پیوست.

دستیار مربی

وی در دوران سرمربیگیری مظلومی در تیم استیل‌آذین زاگرس در فصل ۱۳۹۰–۹۱ لیگ برتر به عنوان دستیار با وی همکاری کرد.
او مدتی نیز آنالیزور تیم استقلال بود که با آمدن قلعه نوعی از این تیم جدا شد و از ایران رفت.

آخرین اخبار از بیماری اتیلا حجازی

همسر آتیلا حجازی کیست

اتیلا با هم‌کلاسی خود به نام نسترن ناصری در سال ۸۶ ازدواج کرد. آنها در دانشگاه آزاد تهران شمال با هم درس می‌خواندند و علاقه آتیلا به نسترن باعث شد تا از او خواستگاری کند. مهریه همسرش ۱۴ سکه طلا است. ناصر و نازی برای آتوسا هم همین رقم مهریه را تعیین کرده بودند.

آنها اعتقاد داشتند مهریه بالا دلیلی بر خوشبختی آدم‌ها نیست.  مهریه نازی و ناصر هم یک سکه طلا بود، ماحصل ازدواج آتیلا و نسترن یک دختر به نام جانان است.

نسترن ناصری همسر آتیلا حجازی کیست

علت دروازه بان نشدن

من عاشق دروازه‌بانی بودم، اما پدرم همیشه می‌گفت: دروازه بان ها در تیررس خبرنگارها و فشارهای مردم هستند و اگر یک گل را خراب کنی و نگیری، فشار روحی و روانی زیادی را باید محتمل شوی و از مخالفان دروازه‌بانی من بود.

دوران مربیگری آتیلا حجازی

مربیگری آتیلا بعد از پایان فوتبالش رو به مربیگری آورد. او به عنوان مربی در تیم‌های استقلال، مس، گسترش فولاد تبریز و استیل‌آذین فعالیت کرد. در ابتدای فصل هم با پیشنهاد مربیگری در استقلال از سوی پرویز مظلومی مواجه شد، اما به دلیل سفر به ترکیه نتوانست این درخواست را بپذیرد.

افتخارات آتیلا حجازی بازیکن سابق فوتبال

بازی در فیلم نیکی کریمی

از دیگر فعالیت های این فوتبالیست اسبق ، ورود به عرصه بازیگری است ، او در فیلم سینمایی شیفت شب به کارگردانی نیکی کریمی در نقش همسر بازیگر معروف زن سینما به ایفای نقش پرداخت.

پیشنهاد بازیگری زیادی داشتم

من در این سال ها ۴ پیشنهاد برای بازیگری در سینما داشتم. ولی در سالیان نسبتا دور، دو پیشنهاد داشتم که آن موقع در استقلال بازی می کردم ولی هر دو پیشنهاد را همان موقع رد کردم.

عکسهای جدید اتیلا

مهاجرت به ترکیه

آتیلا حجازی، چند سال پیش برای همیشه به ترکیه مهاجرت کرده و بیزینسی را آنجا به راه انداخته وساکن آلانیای ترکیه است
آتیلا یک مرکز خرید و فروش آپارتمان را مدیریت می کند. یکی از برنامه هایش هم این است که مدرسه فوتبال حجازی را در ترکیه هم بسط و گسترش دهد. البته هنوز برای راه اندازی این مدرسه کاری انجام نداده است.

شغل و محل زندگی پسر ناصر خان

هدف از مهاجرت به ترکیه

من دنبال آرامش بودم. در ایران یکسری تنش هایی داشتم، از این فوتبال و از حرف هایی که زده می شد، خسته شده بودم. یکسری حسادت هایی وجود دارد که … ولی اینجا از این خبرها نیست و جز آرامش، من چیزی ندارم و هیچ چیزی من را ناراحت نمی کند. محیط خیلی خوبی است و زن و بچه ام راحت هستند و بچه ام مدرسه خوبی می رود.

ناصر و نازی برای آتوسا هم همین رقم مهریه را تعیین کرده بودند. آنها اعتقاد داشتند مهریه بالا دلیلی بر خوشبختی آدم‌ها نیست.  مهریه نازی و ناصر هم یک سکه طلا بوده است.

اینستاگرام آتیلا حجازی

اینستاگرام آتیلا حجازی

atilahejazi

علاقه مندی ها

او بارسایی بودن را از پدرش به ارث برده ،مارک‌باز و خوش‌تیپ به تیپ و لباسش اهمیت زیادی می‌دهد و همیشه هم از یک برند معروف در لباس و کفش‌هایش استفاده می‌کند و بیشتر لباس‌هایش را به رنگ‌های سورمه‌ای، قهوه‌ای و مشکی انتخاب می‌کند

فقط از خدا ترس دارد و همیشه تلاش می‌کند رابطه‌ای دوستانه با خدای مهربانی‌ها داشته و آدم با‌وجدانی هم است و اعتقاد دارد آدم هر کاری که می‌کند، باید وجدان خود را هم در نظر بگیرد.

Attila-Hejazi

غذاهای مورد علاقه حتی در انتخاب غذا هم به پدرش رفته و ذائقه‌اش کاملاً مثل ناصر خان است.علاقه زیادی به خوردن کله‌پاچه دارد ،خورشت قیمه بادمجان و قورمه سبزی هم از دیگر غذاهای مورد علاقه او هستند.

علاقه به مسی لیونل مسی از جمله چهره‌های مورد علاقه فوتبالی آتیلا است، صدای مرتضی پاشایی دوست دارد و طی مدت حیات پاشایی آتیلا و خانواده‌اش با او دوستی و رفاقت داشتند

گرداوری در مجله حرف تازه

1 دیدگاه در “بیوگرافی و عکس های جدید آتیلا حجازی

  1. فرنوش اسکندری گفت:
    0
    0

    برای این همکلاسی عزیزم و خانواده دوست داشتنی شون و همسر زیباشون و دختر گلشون از خداوند منان آرزوی سلامتی و شادی و توفیق روزافزون دارم. زنده باد نام و یاد آقای ناصر حجازی که موجب افتخار همه ایرانی ها هستند و یک جنتلمن واقعی بودند.

نظرات