عکس و بیوگرافی رضا همدانی گوینده “معتادا نمیگیرن”

0

 شاید شما مصاحبه خبرنگاری با یک فرد معتاد در شهریار را در فروردین ۹۹ ،مشاهده کردید که از او درباره ابتلا به کرونا سوال میشود و او میگوید “معتادها نمیگیرن”. به همین مناسبت بیوگرافی و عکس های “رضا همدانی گوینده معتادا نمیگیرن” و عکس ها و مشهور شدن یک شبه و آیدی اینستاگرام و سوابق وی را در مجله حرف تازه میخوانید.

عکس و بیوگرافی رضا همدانی گوینده معتادا نمیگیرن

بیوگرافی رضا همدانی

رضا همدانی ساکن شهریار که در روز‌های ابتدایی سال و در بحبوحه شیوع کرونا ویدئویی از یک گزارش در فضای مجازی منتشر شد که خبرنگار از یک فرد معتاد که در پارک حضور داشت، پرسید: «شما چرا در شرایط کرونا بیرون هستید؟» و او گفته بود: «معتاد‌ها نمی‌گیرن!»

گوینده معتادا نمیگیرن کیست

همین ویدئو باعث ده تا او یک شبه به شهرت برسد و تبدیل به سلبریتی شود و تا جایی که انتشار این کلیپ، بار‌ها و بار‌ها دست به دست شد و خیلی‌ها با آن شوخی کردند.

او ره صد ساله را یک شبه پیموده و به سرعت در اینستاگرام و فضای مجازی مشهور شود و فالورهای بالا صد هزار را بگیرد و اکنون به یکی از افراد مشهور در شبکه های اجتماعی شده است

رضا همدانی گوینده معتادا نمیگیرن کیست

گوینده معتادا نمگیرن کیست

پربازدید شدن فیلم معتاد‌ها نمی‌گیرن، باعث شد تا این فرد در فضای مجازی هم شروع به فعالیت کند و در ۴۰ روز توانسته ۱۰۳ هزار دنبال کننده داشته باشد. او این روز‌ها با هنرمندان و سلبریتی‌ها لایو مخصوصا با دنیا جهانبخت می‌گذارد و با گذاشتن تبلیغات در صفحه اش از این معروفیتش حسابی سود می‌برد.

ماجرای کامل ویدئوی معتادا نمیگیرن

اینستاگرام رضا همدانی گوینده معتادا نمیگیرن

پیج اصلی رضا همدانی معروف به گوینده معتادا نمیگیرن با آیدی rezahamedani.1821 فعال است و نکته جالب این که چند پیج فیک و فن پیج نیز با نام معتادا نمگیرن فعال شده است که جا بسی تفکر و تامل دارد .

اینستاگرام رضا همدانی گوینده معتادا نمیگیرن

واکنش به سلیریتی شدن گوینده معتدا نمیگیرن

در همین رابطه برخی نوشتند با خدا باش پادشاهی کن و کاربری نوشت: «این دیگه یکی از عجیب‌ترین پدیده‌هاست و من نمی‌فهمم افراد چرا باید چنین صفحه‌ای رو دنبال کنن!» کاربر دیگری نوشت: «با دنبال کردن این آدم در اصل به درآمدزایی او از اینستا کمک کردین و حالا داره ماهی ۱۰ تا ۱۵ میلیون از راه تبلیغ توی اینستا پول در میاره شاید این طوری به زندگی برگرده.»

اسم گوینده معتادا نمیگیرن چیست

گرداوری در مجله حرف تازه

نظرات