خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال مادرانه + زمان پخش

2

سریال “مادرانه”، سریال ایرانی به کارگردانی جواد افشار، نویسندگی سعید نعمت الله و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی است. این سریال در سال ۹۲ ساخته و برای اولین بار در ماه رمضان همان سال از شبکه سوم سیما بر روی آنتن رفت. حالا رسانه ملی تصمیم گرفته است که بار دیگر این سریال را پخش و اینگونه بهار را سپری کند. در ادامه مطلب به معرفی سریال “مادرانه” و بازیگران آن می پردازیم و همچنین زمان پخش آن در اردیبهشت ماه را به اطلاع شما عزیزان میرسانیم. با ما باشید.

خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال مادرانه + زمان پخش

 

خلاصه داستان

سریال “مادرانه” روایتگر مردی به نام “اردلان تمجید” است که خود بیش از ۲۰ سال پیش برای ازدواج با زنی پولدار نقشه های پلیدی کشیده بود و از عشقش “مریم زمان” گذر کرده بود حال دختر خود را گرفتار همین قضیه می بیند.

داستان سریال مادرانه

“فرزاد” پسر یتیمی از طبقه متوسط جامعه است که برای تصاحب اموال اردلان نقشه کشیده است و خود را عاشق دختر معتاد او “رها تمجید” نشان می دهد.

خلاصه داستان سریال مادرانه

“محمدجواد” دوست کودکی اردلان، چهره مثبت داستان است که تحت تأثیر یک پیر نیکوکار به نام “حاج آقا ثانی” قرار دارد و معمولاً گره گشای مشکلات بی انتهای خانواده اردلان است. داستان های فرعی زیادی در این سریال حضور دارد و پیشرفت موازی این داستان‌ها از تکنیک هایی است که درام سریال را شکل می دهد.

 

اسامی بازیگران سریال مادرانه

عباس غزالی و هستی مهدوی فر در مادرانه

 

دیگر عوامل

کارگردان: جواد افشار، نویسنده: سعید نعمت الله، تهیه کننده: محمدرضا شفیعی، مدیر تدارکات: محسن کرباسیان، ناظر کیفی: حمیدرضا شیروانیان، عنوان بندی: شاهین افشاری، دستیار تهیه کننده: سعید پروینی، دستیار کارگردان: داود باقری، برنامه ریز: حبیب قلی زاده و سیدجواد حسینی، طراح و ترکیب صداها: رضا شهبازی، سرپرست گروه کارگردانی و برنامه ریزی: علی صابری، طراح گریم: مهری شیرازی، مدیر صدابرداری: هادی افشار، طراح صحنه و لباس: شیرین بوریایی دوست، مدیر تولید: فرشید رئوفی، آهنگساز: کارن همایونفر، تدوین: خشایار موحدیان و سودابه سعیدنیا، مدیر تصویربرداری: خسرو دادگرمرام.

لعیا زنگنه

 

زمان پخش سریال مادرانه

سریال “مادرانه” از روز یکشنبه (۲۸ اردیبهشت ماه) هر روز ساعت ۱۹:۰۰ از شبکه آی فیلم پخش می شود.

2 دیدگاه در “خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال مادرانه + زمان پخش

  1. کتاب خوب گفت:

    ممنون از مطلب خوبتون

  2. کتاب باز گفت:

    بسیار زیبا جذاب

نظرات