معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم گشت‌وگذار در جنگل Jungle Cruise

0

فیلم “گشت‌وگذار در جنگل” یا با نام اصلی Jungle Cruise, فیلم آمریکایی به کارگردانی ژاومه کویت-سرا و تهیه کنندگی بو فلین، هیرام گارسیا، دنی گارسیا، جان دیویس، جان فاکس و دواین جانسون است. این فیلم در ژانر ماجراجویی-هیجان انگیز در سال ۲۰۱۸ ساخته و به مدت دو سال است که در انتظار اکران است. این فیلم بر اساس یکی از جذابیت های پارک دیزنی ساخته شده است. جالب است بدانید پیش آغاز ساخت این فیلم از سال ۲۰۱۱ انجام شده است. این فیلم قرار است توسط کمپانی والت دیزنی منتشر شود. در ادامه این بخش به معرفی کامل این فیلم، از جمله: خلاصه داستان، لیست کامل اسامی بازیگران و زمان اکران آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم گشت‌وگذار در جنگل Jungle Cruise

 

خلاصه داستان

فیلم “گشت و گذار در جنگل” می تواند یک داستان عاشقانه نیز باشد. در این فیلم “دواین جانسون” نقش کاپیتان یک قایق به نام “فرانک” را بازی می‌کند. فرانک به همراه لیلی و برادرش مک‌گرگور به ماموریتی می‌روند تا یک درخت جادویی که قدرت‌های شفابخشی دارد را پیدا کنند.

داستان فیلم Jungle Cruise

در این ماجراجویی آنها تنها نیستند و باید با حیوانات وحشی و رقیب آلمانی‌شان بجنگند. همچنین دیزنی به این‌ها ویژگی‌های فراطبیعی هم اضافه کرده است. در جانگل کروز افراد سوار یک قایق می‌شوند و از میان جنگلی مصنوعی عبور می‌کنند.هرکدام از تورها توسط کاپیتانی راهنمایی می‌شود که برای همه داستانی را تعریف می‌کند. این قایق از کنار تمساح‌ها، میمون‌ها، فیل‌ها، کرگدن‌ها و آدم‌خوارها می‌گذرد.

داستان فیلم گشت و گذار در جنگل

تاکنون دو تیزر رسمی از این فیلم منتشر شده است.در تریلر اول، جانسون با گفتن جملاتی همچون: “هرچیزی که در اینجا می‌بینید می‌خواهد و می‌تواند شما را به‌قتل برساند.” افراد تور نام‌برده‌ی جنگل و تماشاگر را با ذات خطرناک این جنگل آشنا می‌کند و در پایان تریلر نیز شاهد مبارزه جانسون با موجودات وحشی این جنگل هستیم.

خلاصه داستان Jungle Cruise

تریلر دوم اما در لندن آغاز می‌شود،‌ روی کاراکتر امیلی بلانت تمرکز دارد و به‌توضح پیرامون قدرت‌های شفابخش درخت زندگی می‌پردازد که در اعماق جنگل‌های آمازون قرار دارد.

 

اسامی بازیگران فیلم گشت‌وگذار در جنگل Jungle Cruise

  • دواین جانسون Dwayne Johnson در نقش فرانک
  • امیلی بلانت Emily Blunt در نقش لیلی
  • جک وایتهال Jack Whitehall در نقش مک‌گرگور
  • رافائل آلخاندرو Raphael Alejandro در نقش زکیو
  • اندی نایمن Andy Nyman در نقش آقای جیمز هابز
  • سیمون لاکارت Simone Lockhart در نقش آنا
  • سولم کالدرون Sulem Calderon در نقش کیلا
  • ادگار رامیرز Edgar Ramirez
  • جسی پلمونس Jesse Plemons

زمان اکران فیلم گشت‌وگذار در جنگل Jungle Cruise

 

زمان اکران فیلم گشت‌وگذار در جنگل Jungle Cruise

فیلم “گشت‌وگذار در جنگل” ابتدا قرار بود در تاریخ ۱۱ اکتبر ۲۰۱۹ (۱۹ مهرماه ۱۳۹۸) اکران شود. اما بنا به دلایلی این اکران به تعویق افتاد و زمان اکران به سال آینده یعنی در ۲۴ ژوئیه ۲۰۲۰ (۳ مردادماه ۱۳۹۹) موکول شد. با شیوع ویروس کرونا در سطح جهان، اکران این فیلم بازهم یکسال به تاخیر افتاد و قرار شد در ۳۰ ژوئیه ۲۰۲۱ ( ۹ مردادماه ۱۴۰۰)  اکران شود.

نظرات