ماجرای کامل انفجار خیابان کمیل تهران ۲۰ اردیبهشت ۹۹ + عکس

0

ماجرای کامل انفجار خیابان کمیل تهران ۲۰ اردیبهشت ۹۹ + عکس

ساعت ۲ بامداد شنبه ۲۰ اردیبهشت ۹۹، انفجار خیابان کمیل تهران، بعد از تقاطع جیحون باعث مصدومیت ۶ نفر شد و تخریب ساختمان و شیشه های اطاف و دو خودروی شد. جزئیات و علت انفجار را در مجله حرف تازه بخوانید

ماجرای کامل انفجار خیابان کمیل تهران 20 اردیبهشت 99 + عکس

جلال ملکی گفت: با حضور آتش نشانان در محل مشخص شد در طبقه چهارم یک ساختمان چهارطبقه انفجار شدیدی رخ داده است. به طوری که موجب شکسته شدن شیشه های چند ساختمان مجاور نیز شده بود.

او ادامه داد: با حضور آتش نشانان در طبقه چهارم مشخص شد انفجار به حدی شدید بود که تمام دیوارهای ساختمان تخریب شده و حتی دیوار بین ساختمان موردنظر و ساختمان مجاور نیز تخریب شد.

ملکی با بیان این که در این حادثه یک مرد ساکن طبقه چهارم ساختمان موردنظر به دلیل شدت انفجار به واحد همسطح ساختمان مجاور پرتاب شد، افزود: در این حادثه ۷ نفر مصدوم شدند که ۲ نفر از آنان (۲ مرد) که به شدت زخمی شده بودند، در مراکز درمانی بستری و ۵ نفر دیگر به طور سرپایی درمان شدند.

تصاویر انفجار خیابان کمیل تهران 20 اردیبهشت 99

علت انفجار در خیابان کمیل تهران چه بود؟

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران تاکید کرد: این حادثه هیچگونه شعله وری نداشت اما به دلیل شدت انفجار، ساکنان ساختمان های مجاور وحشت کردند و به خیابان آمدند.

به گفته ملکی، علت وقوع حادثه از سوی کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی است در جریان انفجار در طبقه چهارم یک ساختمان مسکونی در محله کمیل، طبقه چهارم این ساختمان کاملا تخریب شد.

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای افزود: شیشه‌های منزل اطراف این ساختمان تا شعاع ۳۰۰ متری فرو ریخته است.

ماجرای انفجار در تهران 20 اردیبهشت 99 چیست؟

تعداد مصدومان انفجار تهران ۹۹

سرهنگ موقوفه‌ای، مصدومان این حادثه را ۶ نفر اعلام کرد و گفت: ۵ نفر از اینها مرد و یک نفر خانم هستند که به بیمارستان انتقال پیدا کردند. البته ۳ نفر از این مصدومان سرپایی مداوا و مرخص شدند.

جانشین پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: یک نفر از مصدومان ساکن همان واحد و ۵ نفر دیگر از همسایه ها هستند و  لازم به ذکر است در این حادثه دو دستگاه خودرو نیز تخریب گردیدند./ فارس

تصاویر انفجار خیابان کمیل تهران ۹۹

علت انفجار در تهران 99

علت تخریب یک خانه در خیابان کمیل تهران 20 اردیبهشت 99 چیست؟

نظرات