معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم زنها فرشته اند ۲

0

فیلم “زنها فرشته اند ۲″، فیلمی ایرانی به کارگردانی آرش معریان و تهیه‌کنندگی محمدحسین فرح بخش است. این فیلم در ژانر اجتماعی در سال ۹۸-۹۹ ساخته و قرار بود برای اولین بار در نوروز ۹۹ اکران شود اما با شیوع کرونا و تعطیل شدن سینماها این امر به تعویق افتاد. زنها فرشته ۲ دنباله سری فیلم زنها فرشته اند است که در سال ۸۶ ساخته شد. ”روسی” فیلمی متفاوت و خاص است که در آن چندین بازیگر نام آشنا و حرفه ای هنرنمایی می کنند. در ادامه این بخش به معرفی کامل این فیلم، از جمله: خلاصه داستان، لیست کامل اسامی بازیگران و نقد آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم زنها فرشته اند 2

 

خلاصه داستان

در قسمت اول این فیلم دیدیم زنی پولدار که عاشق شوهرش است و نمایشگاه و خانه‌اش را به نام شوهرش کرده، در یک مسافرت – که انجام نمی‌شود – به خیانت همسرش پی می‌برد و با همدستی یکی از دوستانش از علاقه همسرش به زنان استفاده کرده و نقشه‌ای می‌کشد تا ثروت خود را برگرداند و شوهرش را به همان مرد آس و پاس قبلی تبدیل کند.

داستان فیلم زنها فرشته اند 2

هنوز اطلاعات دقیقی از داستان قسمت دوم این فیلم منتشر نشده است، قسمت اول فیلم حول محور خیانت و کلیشه زن پولدار و مرد فقیر و آس و پاس می‌گردد، احتمالا فیلم دوم هم حول همین مسائل زناشویی می‌گذرد و اینبار داستانش راجب دوست فرهاد (امین حیایی) یعنی محمدرضا شریفی نیا است.

 

اسامی بازیگران فیلم زنها فرشته اند ۲

محمدرضا شریفی نیا و نیوشا ضیغمی در فیلم زنها فرشته اند

آرش معیریان کارگردان این فیلم در جدیدترین اظهارات خود گفت: “قرار بود فیلم سینمایی «زن ها فرشته اند ۲» در اکران نوروز روی پرده رود و تمام مراحل پیش نمایش کار نیز انجام شده بود، اما به ناگاه با شیوع بیماری کرونا تمام پیش‌بینی‌ها از بین رفت و اکران‌ فیلم ما نیز ملغی شد و اینکه چه زمانی مجدد این کار روی پرده خواهد رفت از آن مطلع نیستم.”

نیوشا ضیغمی و سحر قریشی در فیلم زنها فرشته اند 2

وی افزود: “درباره اکران آنلاین هم نظرم چندان مثبت نیست زیرا متاسفانه به محض اینکه فیلم عرضه می شود نسخه قاچاق آن هم بیرون خواهد آمد و ضررش به سرمایه گذار فیلم وارد خواهد شد.”

نظرات