خرید و اجاره آپارتمان ها در بهترین محلات شرق و غرب تهران فقط در سامانه کیلید

0

خرید و اجاره آپارتمان : بازار مسکن هر ۴ تا ۵ سال یک بار دستخوش تغییر و تحولات قیمتی می‌شود، اما از انتهای سال ۹۷ این جهش قیمتی شکل دیگری به خود گرفت و با ورود سوداگران به این بازار، شوکی جدی به بازار مسکن وارد شده به شکلی که میزان تقاضا به حداقل خود رسید. از اردیبهشت‌ماه سال ۹۸ با کنترل بازار و جلوگیری از فعالیت‌های سوداگرانه، تا حدودی این وضعیت کنترل شد و بازار با روندی کند به ثباتی نسبی دست یافت. در این شرایط میزان تقاضا افزایش یافت و متقاضیان زیادی برای تأمین سرپناه خود و خانواده در صدد خرید یا اجاره مسکن در کشور برآمدند که درهرحال حاضر نیز این روند ادامه دارد.

اجاره آپارتمان

اجاره آپارتمان در نارمک

نارمک که در شمال شرق تهران قرار گرفته یکی از قدیمی‌ترین مناطق تهران به شمار می‌رود. این محله که در منطقه ۸ شهرداری قرار دارد که البته منطقه شمالی آن در منطقه ۴ شهرداری قرار گرفته و به دلیل برخورداری از آب‌وهوای مطلوب محل مناسبی برای افرادی است که تمایل به زندگی در شرایط آب‌وهوایی مناسب را دارند.

محله نارمک از شمال به خیابان فرجام، از جنوب به خیابان دماوند، از شرق به بزرگراه شهید باقری و از غرب به بزرگراه امام علی می‌رسد. دسترسی آسان به نقاط مختلف تهران باعث شده که میزان تقاضا برای خرید و اجاره آپارتمان در نارمک چشمگیر باشد.

میدان نبوت یا همان هفت حوض یکی مهم‌ترین میدان‌های نارمک به شمارمی رود که به دلیل برخورداری از مراکز تجاری و تفریحی، درمانی و دسترسی به امکانات مناسب زندگی بسیاری از افراد را علاقه‌مند به اجاره آپارتمان در نارمک کرده است.

بعد از میدان هفت حوض، خیابان آیت‌الله ثانی، هنگام، رسالت، فرجام، مدائن، سمنگان و دردشت از مهم‌ترین خیابان‌های این محله به شمار می‌روند و قیمت خرید یا اجاره آپارتمان در نارمک در این مناطق به‌تناسب بالاتر است.

به‌طورکلی قیمت خرید یا اجاره آپارتمان در نارمک متوسط رو به بالاست و برای متقاضیان ملک با هر متراژی خانه وجود دارد بنابراین سامانه هوشمند کیلید با برخورداری از بهترین فایل‌های ثبت شده بر حسب سن بنا، بودجه مد نظر و متراژ و امکانات مورد نیاز می‌تواند متقاضیان ملک در این محله را یاری کند تا با بررسی دقیق و قدرت انتخاب بالا ملکی مناسب جهت پاسخگویی به نیاز خود بیایند.

اجاره آپارتمان در توحید

محله توحید یکی از محله‌های قدیمی در مرکز و منطقه ۲ شهرداری تهران است. این منطقه از شمال به خیابان ستارخان، از جنوب به خیابان آزادی، از شرق به خیابان توحید و از غرب به خیابان بهبودی می‌رسد و به دلیل برخورداری از مراکز تجاری و اداری به طور معمول یکی از مناطق پر تردد و شلوغ تهران است.

وجود مراکز خرید، درمانی و آموزشی و رستوران‌ها باعث شده تا کارمندان دولت تمایل بیشتری برای خرید و یا اجاره آپارتمان در توحید را داشته باشند.

به‌طورکلی متقاضیان اجاره آپارتمان در توحید باید بدانند که بازار اجاره مسکن در این منطقه بسیار گرم است و به‌تناسب مناطق دیگر اجاره آپارتمان در توحید بسیار ارزان‌تر است و می‌توان با هر بودجه‌ای متناسب با امکانات و شرایط ملک، سال ساخت و متراژ خانه جستجو کرد.

اما برای جستجوی ملک در این منطقه پر تردد، سامانه هوشمند کیلید با بهره گیری از کارشناسان خود می‌تواند به متقاضیان اجاره آپارتمان در توحید کمک کند تا بدون جستجوی حضوری با ورود به این سامانه ضمن انتخاب منطقه و امکانات مورد نیاز، ملک دلخواه خود را مشاهده کرده و پس از بازدید نهایی انتخابی مناسب در کمترین زمان ممکن داشته باشند.

خرید آپارتمان در بلوار فردوس

فردوس یکی از محله‌های محبوب غرب تهران است که در منطقه ۵ شهرداری تهران واقع شده است. محله فردوس از شمال به بزرگراه حکیم از جنوب به بزرگراه شیخ فضل‌الله نوری، از غرب به بزرگراه باکری و از شرق به بزرگراه جناح منتهی شده است.

به‌طورکلی منطقه فردوس از نظر ساخت‌وساز در وضعیت بسیار مناسبی قرار دارد. بازار خرید آپارتمان در بلوار فردوس بسیار گرم است زیرا این منطقه دسترسی بسیار مناسبی را به نقاط مختلف تهران دارد.

محله فردوس به دو بخش غرب و شرق تقسیم شده است که مهم‌ترین مراکز خرید در بخش فردوس شرق قرار دارد و به دلیل وفور فروشگاه‌ها و مراکز خرید به طور معمول پرترددتر از فردوس غرب است. اما منطقه فردوس غرب که به‌تازگی به بلوار ناصر حجازی تغییر نام یافته محله دنج‌تری برای سکونت است و تقاضا برای خرید آپارتمان در فردوس غرب به دلیل بافت مسکونی آن بیشتر است.

از لحاظ قیمتی می‌توان گفت که قیمت خرید آپارتمان در فردوس شرق به نسبت بالاتر از محله فردوس غرب است و خیابان‌های شمالی بلوار فردوس شرق به نسبت خیابان‌های جنوبی قیمت‌های به نسبت گران‌تری را دارند این در حالی است که در بلوار فردوس غرب نیز خیابان‌های شقایق و سازمان برنامه مرکزی نیز گران‌ترین خانه‌ها را در خود جای‌داده اند.

با توجه به تفاوت قیمت در خیابان‌های مختلف بلوار فردوس به طور معمول پیش‌بینی قیمت برای متقاضیان مسکن در این منطقه اندکی دشوار است به همین دلیل متقاضیان خرید آپارتمان در فردوس می‌توانند با بهره‌گیری از سامانه هوشمند کیلید و درج نام محله به بخش خرید آپارتمان در فردوس مراجعه کنند و با مشاهده فایل های ثبت شده انتخابی شایسته و مناسب را داشته باشند.

نظرات