خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال بچه محل + زمان پخش

0

سریال “بچه محل″، مجموعه نمایشی در ژانر کودک و نوجوان به کارگردانی احمد درویشعلی پور و تهیه کنندگی مسلم آقاجانزاده است. این سریال برای اولین بار قرار بود در نوروز ۹۹ بر روی انتن رود که به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعویق در فیلمبرداری آن، کنسل شد. حالا رسانه ملی تصمیم گرفته است که این سریال را پخش و اینگونه به استقبال ماه رمضان امسال رود. در ادامه مطلب به معرفی سریال “بچه محل” و بازیگران آن می پردازیم و همچنین به زودی زمان پخش آن را به اطلاع شما عزیزان میرسانیم. با ما باشید.

خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال بچه محل + زمان پخش

 

خلاصه داستان

“بچه محل” در قالب یک مجموعه نمایشی، ماجراهای جذاب و آموزنده‌ای را برای کودکان در نظر گرفته است و تلاش شده تا برخلاف تصورها با شناخت سلیقه و نیازها و جلوگیری از آسیب‌هایی که کودکان را تهدید می‌کند، برنامه‌ای شایسته آنها تولید شود.

عموپورنگ در بچه محل

در خلاصه ماجراهای این سریال آمده است: «سه ماه پس از شکست کرونا اهالی محله آرام‌آرام به زندگی عادی خود برگشته‌اند اما تاثیرات کرونا هنوز در رفتار اجتماعی آنها نمایان است.»

سوسن پرور در بچه محل

داداش جان مرد اسباب بازی فروش که به تازگی به محله نقل مکان کرده، از حامیان سرسخت محیط زیست است. او به اتفاق عمو پورنگ تلاش دارد تا همه اهالی محله را تبدیل به حافظان محیط زیست کند. آنها در تلاش هستند تا پویش همیاران محیط زیست را به کمک بچه ها راه اندازی کنند.

 

اسامی بازیگران سریال بچه محل

اسامی بازیگران سریال بچه محل

 

زمان پخش سریال بچه محل

این مجموعه تلویزیونی هر روز ساعت ۱۸:۳۰ با اجرای داریوش فرضیایی (عمو پورنگ) روی آنتن شبکه دو خواهد رفت و چهره‌های مطرح سینما و تلویزیون و بازیگران شناخته شده کمدی در آن به ایفای نقش می‌پردازند و فضایی شاد و همچنین سالم را برای کودکانی که این روزها در خانه قرنطینه هستند، فراهم می‌کنند.

نظرات