سینا در بچه مهندس ۳ کیست؟ +عکس شخصی سینا ماهر در بچه مهندس ۳

0

سینا در بچه مهندس ۳ کیست؟ +عکس شخصی سینا ماهر در بچه مهندس ۳

بازیگر نقش سینا در بچه مهندس ۳ امید ماهر از بازیگران تئاتر است که بیشتر در زمینه تئاتر فعالیت دارد، به تازگی در “سریال فصل سوم چه مهندس” در نقش دانشجوی اخراجی به ایفای نقش پرداخته است. حالا با خبر پخش سریال بچه مهندس ۳ از رسانه ملی، به معرفی این کاراکتر و بازیگر نقش دانشجوی اخراجی ار دانشگاه میپردازیم تا با بیوگرافی و اسم واقعی و عکسهای شخصی و اینستاگرام او آشنا شوید

سینا در بچه مهندس 3 کیست؟ +عکس شخصی سینا ماهر در بچه مهندس 3

امید ماهر بازیگر نقش سینا در بچه مهندس ۳

امید ماهر, در فصل سوم بچه مهندس ۳ در نقش سینا ماهر ،دانشجوی اخراجی را بازی کند که توسط صادق توفیقی یکی از اساتید دانشگاه در سریال اخراج شده و علت اخراج وی، اعتیادش بوده که در قسمتی از سریال دیدیم که به صادق توفیقی گفت: شما زندگی منو نابود کردید، همه زندگی من اینجاست، کاری کنید که برگردم به دانشگاه .. او سپس گفت من اگر نابودشم شمارو هم با خودم پایین میکشم.

بازیگر نقش سینا ماهر دانشجوس اخراجی در بچه مهندس 3 کیست؟

در جواب نیز استاد صادق توفیقی گفت: اگر قصد ترک کردن داری به جایی معرفی کنم و کمک کنم تا ترک کنی که در ادامه گویا با بازیگر نقش الناز در بچه مهندس قرار میگذارند تا نقشه ای یا موضوعی را پیگیری کنند که در ادامه در سریال مشاهده خواهید کرد.

امید ماهر ازدواج کرده و متاهل می باشد بیوگرافی کامل امید ماهر را اینجا بخوانید

فصل سوم بچه مهندس ۳ از شبکه دو به کارگردانی علی غفاری از ماه رمضان ۹۹ روی آنتن رفته است.

امید ماهر بازیگر نقش سینا در فصل سوم بچه مهندس

اسم واقعی سینا در فصل سوم بچه مهندس

امید ماهر, بازیگر ایرانی در دی ماه ۱۳۶۸ در تهران به دنیا آمده، دارای مدرک تحصیلی دیپلم طراحی گرافیک و از بازیگران فعال عرصه تئاتر و اجرا و صداپیشگی است و علاوه بر بازیگری در زمینه کارگردان تئاتر نیز کار کرده و تجربه کارگردانی چند نمایش کمدی را هم به عهده داشته است.
امید ماهر, صداپیشه نیز هست و صداپیشگی مجموعه داستانهای قصه های رنگین کمان و قصه گویی و آواز در مجموعه داستان های نهج البلاغه و عروسک گردانی ، صداپیشگی و خیمه شب بازی انجام داده است.

اسم واقعی سینا ماهر دانشجوی اخراجی

امید ماهر

نظرات