بیوگرافی کامل و عکس های امید ماهر بازیگر

0

بیوگرافی کامل و عکس های امید ماهر بازیگر

امید ماهر بازیگر جوان تئاتر، سینما و تلویزیون است، با بیوگرافی کامل شخصی و هنری این بازیگر، فیلم شناسی و عکس های جدید و همسرش و اینستاگرام  بازیگر نقش سینا ماهر در سریال بچه مهندس ۳ همراه ما باشید.

بیوگرافی امید ماهر

امید ماهر, بازیگر ایرانی زاده دی ماه ۱۳۶۸ در تهران، دارای مدرک تحصیلی دیپلم طراحی گرافیک و از بازیگران فعال عرصه تئاتر و اجرا و صداپیشگی می باشد.

بیوگرافی کامل و عکس های امید ماهر و همسرش + زندگینامه هنری و شخصی

اولین مصاحبه و “بیوگرافی اختصاصی آقای امید ماهر” با “مجله اینترنتی حرف تازه” است که برای اولین بار منتشر میشود

شروع بازیگری

آقای ماهر، از سال ۸۴ کار هنری خود را از تئاتر با بازی در نمایش های کودک و نوجوان در کانون پرورش فکری کودکان و تالار هنر آغاز کرده و از محضر استاتید بزرگ و برجسته ای چون دکتر قطب الدین صادقی و استاد هادی مرزبان فیض برده است‌
تجربه سالهای متمادی در تئاتر برای آقای ماهر ،کارنامه پر بار و درخشانی را رقم زده و توانسته در بین هنرپیشه های مطرح تئاتر جای بگیرد.

زندگینامه شخصی و هنری امید ماهر بازیگر و مجری و صداپیشه

از جمله آثار نمایش هایی که بطور حرفه ای در انها نقش آفرینی کرده میتوان به بازی در نمایش چهل گیس ، حیات النفوس ،خواب زن،یواشکی عاشقتم ، بازیگر تعزیه ، دخترک و سرباز ، درباره لیلی ، امیرارسلان نامدار ، این چند نفر ، مشکی، آسید کاظم، میر نوروزی، فسقلی و گربه سیاه ، یک شاخه گل سرخ ، برزخی ها ، از بان تا تان ، اجل معلق ، مهمانسرای دو دنیا ،قصه مردی که لب نداشت ،چیزپارتی ، عوضی ها ، جیم فنگ ،این چند نفر ،زندگی دیگران و… اشاره کرد.
ایشان همچنین علاوه بر بازیگری در زمینه کارگردان تئاتر نیز کار کرده و تجربه کارگردانی چند نمایش کمدی را هم به عهده داشته است.

همسر امید ماهر کیست

آقای ماهر متاهل است و چند سال پیش ازدواج کرده و همسرشان نیز در زمینه تئاتر کار میکند، البته بسیار کم کار است، آرزوی موفقیت و خوشبختی برای این زوج جوان هنرمند کشورمان داریم.

همسر امید ماهر کیست

صداپیشگی و اجرا

امید ماهر, بازیگر تئاتر علاوه بر فعالیت های ذکر شده ، به حرفه صداپیشگی نیز علاقه مند بوده و صداپیشگی مجموعه داستانهای قصه های رنگین کمان و قصه گویی و آواز در مجموعه داستان های نهج البلاغه و عروسک گردانی ، صداپیشگی و خیمه شب بازی از جمله کارهای هنری اوست.

مجریگری و اجرا در برنامه های مختلف از دیگر فعالیت هاش است که مجری گری برنامه زنده خنده و شادی شبکه جام جم، تجربه شیرینی را برایش رقم کرد.

فیلم های بازیگر نقش سینا در بچه مهندس 3

بازیگر سریال بچه مهندس ۳

وی با بازی در سریال بچه مهدس ۳ وارد قاب تلویزیون شده و توانسته در اولین تجربه تصویری خود درخشش داشته نظر مخاطبان و بینندگان را به خود جلب کند

ایشان در فصل سوم بچه مهندس ۳ در نقش سینا ماهر ،دانشجوی اخراجی را بازی کند ،این سریال از شبکه دو به کارگردانی علی غفاری از ماه رمضان ۹۹ روی آنتن رفته است.

اینستاگرام امید ماهر

پیج و صفحه شخصی این بازیگر و هنرمند کشورمان با آیدی زیر فعال است و میتوانید با مراجعه و فالور کردن با فعالیت ها و تصاویر بیشتر ایشان آشنا شوید

omidmaher

 

همه چیز درباره بازیگر نقش سینا ماهر در بچه مهندس 3

علاقه مندی ها و سرگرمی

آقای ماهر ،بازیگر مورد علاقه اش جیم کری است و علاقه مند تماشای فیلم و خواندن کتاب و تمرین میمیک صورت و گیم بازی کردن می باشد و در بین رشته های ورزش نیز به فوتبال و شنا علاقه دارد.

عکس های شخصی و جدید امید ماهر

همسر امید ماهر کیست

omid-maher-instagram

instagram-omid-maher

با آرزوی موفقیت و درخشش برای این هنرمند عزیز ، امیدواریم شما خوانندگان محترم نیز از بیوگرافی خواندنی و جذاب آقای ماهر لذت برده باشید و نظرات خود را با ما در بخش کامنت ها در میان بگذارید.

“بیوگرافی اختصاصی تنظیم و تولید محتوای “مجله اینترنتی حرف تازه”

نظرات