معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم چشم و گوش بسته

0

فیلم “چشم و گوش بسته”، فیلمی جنجالی به کارگردانی فرزاد موتمن و تهیه‌کنندگی امیرحسین آشتیانی پور است. این فیلم در ژانر کمدی-فانتزی در سال ۹۷ ساخته و برای اولین بار در آبان ۹۸ اکران شد. این فیلم در اولین روزهای اکران خود مبلغی حدود ۳۰۰ میلیون فروش داشته و بعد از اکران با حواشی و نقدهای قشری خاصی مواجهه شد. حالا چند ساعتی است که این فیلم وارد پخش نمایش خانگی شده است. ”چشم و گوش بسته” فیلمی متفاوت و خاص است که در آن چندین بازیگر نام آشنا هنرنمایی می کنند. در ادامه این بخش به معرفی کامل این فیلم، از جمله: خلاصه داستان، لیست کامل اسامی بازیگران و نقد آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم چشم و گوش بسته

 

خلاصه داستان

این فیلم براساس یک کمدی محبوب سینمای جهان ساخته شده و برگرفته از فیلم “شر نبین، شر نشو ” است که در سال ۱۹۸۹ با بازی جین وایلدر و ریچارد پریور ساخته شد.

خلاصه داستان فیلم چشم و گوش بسته

داستان “چشم و گوش بسته” راجب مردی توسط یک زن تبهکار کُشته میشود و دو غریبه را به جرم قتل بازداشت میکنند. یکی صحنه قتل را ندیده چون نابیناست، آن یکی هم فقط صحنه را دیده چون ناشنواست! آنها یک صبح تا غروب فرصت دارند که از این مهلکه جان سالم به در ببرند…

 

اسامی بازیگران فیلم چشم و گوش بسته

امین حیایی و لیندا کیانی در فیلم چشم و گوش بسته

 

دیگر عوامل

کارگردان: فرزاد موتمن، تهیه کننده: امیر حسین آشتیانی پور، نویسنده فیلمنامه: هما بذر افشان، مدیر فیلمبرداری: محمدرضا سکوت، موسیقی: بابک میرزاخانی، صدابرداری: بهروز معاونیان، آرش نجفیان و فرزان معاونیان، تدوین: عماد خدابخش، مدیربرنامه ریزی و سرپرست گروه کارگردانی: منصور وثوقی، دستیار اول کارگردان: سعید غلامی، طراحی صحنه و لباس: فرحناز نادری، طراح گریم: امیر ترابی، منشی صحنه: دینا راد، جلوه های ویژه میدانی: آرش آقابیگ، مدیر تولید: حسین بشگرد، مجری طرح: نیما حسنی نسب.

نظرات