بیوگرافی سعید کریمی بازیگر و دستیار کارگردان و همسرش + عکس های جدید و نقش ها

0

سعید کریمی متولد ۱۳۵۹ در شهر ری, بازیگر و دستیار کارگردان است او “داماد یدالله صمدی کارگردان شوق پرواز” بوده و “همسر بنفشه صمدی بازیگر” سینما ، تئاتر و تلویزیون است که به تازگی در “سریال بچه مهندس ۳ ” ایفای نقش کرده است. به همین مناسبت بیوگرافی شخصی و سوابق هنری سعید کریمی دستیار کارگردان را در حرف تازه خواهید دید.

سعید کریمی از بازیگران حرفه‌ای و شناخته‌شده سینما تلویزیون و تئاتر ایران بوده که با درخشش در سریال بچه مهندس و نقش بزرگسالی مسعود تابش به محبوبیت زیادی دست یافت

سعید کریمی دستیار کارگردان,بیوگرافی و عکس های سعید کریمی بازبگر و همسرش بنفشه صمدی

بیوگرافی سعید کریمی دستیار کارگردان

سعید کریمی بازیگر سینما و تلویزیون و ایفاگر نقش مسعود در سریال بچه مهندس ۳ می باشد. سعید کریمی بازیگر سینما و تلویزیون ۴۱ سال سن دارد.سعید کریمی بازیگر سینما و تلویزیون دارای یک فرزند می‌باشد.

او متولد ۳ شهریور ۱۳۵۹ در شهر ری و دانش آموخته رشته بازیگری تئاتر و سینما است که بیشترین فعالیتش در زمینه دستیاری کارگردان و همکاری با پدر همسرش مرحوم یدالله صمدی بوده است، او همسر بنفشه صمدی بازیگر و صداپیشه و عروسک گردان در کلاه قرمزی می باشد.

زندگینامه سعید کریمی دستیار کارگردان و بازیگر

خانواده و زندگی شخصی

آقای کریمی دستیار یدالله صمدی کارگردان مشهور در شوق پرواز و و پدر آن دیگری و چند اثر دیگر بود.
بنفشه صمدی دختر مرحوم یدالله صمدی صداپیشه و بازیگر و گوینده ایرانی در سال ۱۳۵۹ در تهران است

سعید کریمی دستیار یدالله صمدی در شوق پرواز کیست؟

همسر سعید کریمی دستیار کارگردان

او سال ها پیش با بنفشه صمدی دختر زنده یاد یدالله صمدی ازدواج کرده و دارای یک پسر به نام آروند کریمی می باشد

بنفشه صمدی همسر سعید کریمی کیست؟

بنفشه صمدی بازیگر و عروسک گردان و دختر یدالله صمدی کارگردان شوق پرواز متولد ۱۳۵۹ در تهران و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی تئاتر می باشد.

بنفشه صمدی همسر سیعید کریمی دستیار کارگردان کیست؟

شروع فعالیت

کریمی را بیشتر به نام دستیار کارگردان می شناسیم و در عرصه بازیگری بسیار کم کار است. او علاوه بر دستیاری در زمینه های دستيار اول كارگردان و ستيار دوم كارگردان و مدير برنامه ریری و سرمايه گذار فیلم نیز فعالیت دارد .
از جمله آثارش در زمینه دستيار اول و دوم کارگردان میتوان به فیلم پدر آن دیگری, کلانتری غیر انتفاعی, در میان ابرها و شوق پرواز و .. میباشد.

تجربه بازیگری

ایشان در علاوه بر فعالیت در پشت صحنه و دستیاری کارگردان به عنوان بازیگر در چند فیلم و سریال چون پدر آن دیگری و سوغات فرنگ سحرگاه پیروزی, ارابه مرگ, سكوت كوهستان مرضيه, دندان مار نقش داشته است.

instagram-saeed-karimi

بازی در سریال بچه مهندس ۳

وی در جدیدترین نقش آفرینی خود در سریال بچه مهندس ۳ در کنار محمود خسرومنش و روزبه حصاری و ثریا قاسمی بازی کرده است

یدالله صمدی کارگردان متولد سال ۱۳۳۱ در مراغه است که فیلم «شهرآشوب» با موضوع زندگی درباره عبدالقادر مراغه ای موسیقیدان ایرانی و فیلم های «اتوبوس»، «ساوالان»، «دمرل»،«تکمچی» و «سارای» برخی از ساخته های وی است

سعید کریمی داماد یدالله صمدی

داماد یدالله صمدی کیست؟

یدالله صمدی که مدتی قبل برای پیوند کبد در بیمارستان بستری شده بود، سه‌شنبه (سوم مهر ماه) درگذشت.

وی در طیّ سال‌های ۱۳۸۶ تا ۱۳۹۰، سریال شوق پرواز را دربارهٔ زندگی شهید عباس بابایی، به سفارش بنیاد شهید و امور ایثارگران برای شبکه اوّل سیما کارگردانی کرد و این نخستین تجربهٔ تلویزیونی او به‌شمار می‌رفت که با موفّقیت و استقبال چشم‌گیری مواجه شد

عکس سعید کریمی در بچه مهندس ۳

اینستاگرام سعید کریمی بازیگر و دستیار کارگردان

حضور سعید کریمی در بچه مهندس

کریمی بعد از آخرین تجربه بازی کنار همسرش در فیلم پدر آن دیگری در سال ۱۳۹۳ به کارگردانی یدالله صمدی در ماه رمضان ۹۹ با سریال بچه مهندس ۳ به تلویزیون بازگشت. او در این مجموعه نقش مسعود را ایفا می کند و همچنین کنار بازی، مدیر برنامه ریزی سریال را هم برعهده دارد.

روایت بازیگر بچه مهندس از لحظه جنجالی سریال بچه مهندس

یکی از موضوع هایی که این شب ها در سریال رمضانی شبکه دو سیما به شدت به چشم می خورد استفاده از بازیگرانی است که برای اولین یا دومین بار در قاب تصویر تلویزیون دیده می شوند.

«سعید کریمی» در سریال «بچه مهندس۳» نیز که قبل از بازی در این سریال، دستیار کارگردان همین کار و بسیاری از کارهای دیگر سینمایی و تلویزیونی بوده است، بازیگر کاراکتر «مسعود تابش» است. همان نقشی که این شب ها با چالش های بسیاری مواجه است و مخاطبان دوست دارند تا بعد از سرنوشت جواد جوادی از سرنوشت مسعود باخبر شوند.

شروع بازیگری

سعید کریمی درباره همزمانی دستیار کارگردانی سریال بچه مهندس و بازی در نقش مسعود تابش گفت: من از سال ۱۳۷۸ با قبولی در رشته تئاتر دانشگاه پذیرفته شدم وارد گروه های حرفه ای تئاتر شدم و بازیگری دغدغه اصلی ام بود.

بازیگر نقش مسعود تابش در بچه مهندس

بازیگر نقش مسعود تابش درباره کارنامه کاری و ارتباط خانوادگی اش با مرحوم یدالله صمدی بیان کرد: بعد از بازی در چند فیلم کوتاه به عنوان بازیگر و دستیار کارگردان به صورت حرفه ای و رسمی از سال ۱۳۷۹ با شاگردی استادم آقای یدالله صمدی وارد سینما شدم. تمام زندگی حرفه ای ام را مدیون استاد یدالله صمدی و همسرم بنفشه صمدی که مخاطبان بیشتر با عروسک گردانی مجموعه کلاه قرمزی او را به خاطر دارند می دانم.

او درباره چگونگی انتخابش برای بازی در «بچه مهندس۳» گفت: من به عنوان برنامه ریز و دستیار اول کارگردان به سریال بچه مهندس۳ دعوت شدم. قرار بود نقش جواد را در ۱۸ سالگی مانی رحمانی بازی کند و بازیگر جوانی جواد را از بین بازیگران حرفه ای و یا غیر حرفه ای با آزمودن داوطلبان انتخاب کنیم.

هر بار که از بازیگران تست بازیگری مقابل دوربین می گرفتیم من نقش مسعود را می خواندم و آقای غفاری به شوخی یا جدی می گفتند نقش مسعود را خوب می خوانی و درست اجرا می کنی تا اینکه مهرزاد جعفری بعد از چند مرحله گزینش به عنوان بازیگر نقش مسعود انتخاب شد.

قرار بود بازیگران نقش های مسعود و قاسم در هر دو مقطع یکی باشند، اما بعد از پایان تصویربرداری سکانس های مقطع ۱۸ سالگی و با قطعی شدن حضور روزبه حصاری برای بازی در نقش جوانی جواد جوادی و علی رغم انجام چندین مرحله تست گریم برای مهرزاد جعفری که نقش ۱۸ سالگی مسعود را بازی می کرد، کارگردان تصمیم گرفت بازیگر نقش مسعود هم عوض شود. در نهایت با تصمیم آقای غفاری و تایید آقای سعدی تست گریم نقش جوانی مسعود برای من انجام شد و با حفظ سمت شدم

تیم فوتبال محبوب سعید کریمی

این هنرمند یکی از علاقمندان فوتبال بوده و از هواداران دو آتیشه پرسپولیس می باشد و می گوید هر جای جدول که باشیم بازم اس تق لال رو له می کنیم.

فیلم‌های سعید کریمی

به نوشته سلام سینما فیلم‌های مرضیه، سکوت کوهستان،ارابه مرگ، سحرگاه پیروزی، سوغات فرنگ و پدر آن دیگری از جمله فیلم‌های سعید کریمی است.

بازی در سریال متهم گریخت

سعید کریمی در سریال متهم گریخت به کارگردانی رضا عطاران نیز بازی کرد که این سریال تجربه بسیار خوبی برای او بود.

فیلمنامه متهم گریخت را سعید آقاخانی نوشته بود و بازیگران مطرحی در آن به ایفای نقش پرداختند و حضور کریمی در کنار آنها بسیار مفید بود.

او در سریال سفر در خانه هم با بازیگران مطرحی مانند حسن پورشیرازی و نسرین مقانلو همکار بود.

پیج اینستاگرام سعید کریمی saeedkariimii

اما مهمترین بازی ایشان درخشش در سریال بچه مهندس میباشد سریالی جذاب که مخاطبین زیادی را در مقابل تلویزیون قرار داد و باعث شهرت فراوان آقای کریمی شد او خیلی خوب توانست در این مجموعه نقش مسعود تابش که بر عهده مهرزاد جعفری بود را بازی کند.

فیلم شناسی

دستيار اول و دوم كارگردان  :
۱ –  پدر آن ديگری (۱۳۹۳)
۲ –  كلانتری غيرانتفاعی (۱۳۸۷)
۳ –  موش (۱۳۸۷)
۴ –  در ميان ابرها (۱۳۸۶)
۵ –  شهر آشوب (۱۳۸۴)
۶ –  بانوی من (۱۳۸۱)

مدير برنامه ریزی  :
۱ –  پدر آن دیگری (۱۳۹۳)
۲ –  كلانتری غیرانتفاعی (۱۳۸۷)

اثار بازیگری

۱ –  پدر آن ديگري (۱۳۹۳)
۲ –  سوغات فرنگ (۱۳۸۵)
۳ –  سحرگاه پيروزي (۱۳۷۸)
۴ –  ارابه مرگ (۱۳۷۵)
۵ –  سكوت كوهستان (۱۳۷۴)
۶ –  مرضيه (۱۳۷۳)
۷ –  دندان مار (۱۳۶۸)

عکس های جدید سعید کریمی و همسرش

بیوگرافی و عکس های سعید کریمی بازیگر سریال بچه مهندس 3

saeed-karimi

بازیگر و دستیار کارگردان بچه مهندس 3

فیلم ها و افتخارات سعید کریمی

عکسهای جدید سعید کریمی و همسرش بنفشه صمدی

منبع : حرف تازه و اینستاگرام شخصی سعید کریمی

نظرات