خبر درگذشت حسن حاتم خانی مدیر شبکه قرآن + عکس و بیوگرافی

0

خبر درگذشت حسن حاتم خانی مدیر شبکه قرآن + عکس و بیوگرافی

حسن حاتم خانی متولد ۱۳۵۳ مدیر شبکه قرآن و معارف سیما بر اثر کرونا درگذشت. در ادامه بیوگرافی و سوابق و عکس های وی را با هم مرور میکنیم

بیوگرافی و عکسهای حسن حاتم خانی مدیر شبکه قرآن + درگذشت حسن حاتم خانی

بیوگرافی حسن حاتم خانی

حسن حاتم‌خانی، متولد ۱۳۵۳ مدیری با اخلاق ، مومن ، مخلص و فردی جهادگر بود که با خلوص نیت برای قرآن و اهل بیت علیهم السلام فعالیت کرد وی مدیر پخش شبکه قرآن و معارف سیما لود که با سابقه ۱۷ سال کار فرهنگی و مدیریتی در شبکه ها و برنامه های مختلف در نهایت از آذرماه سال ۹۸ سرپرستی و مدیریت شبکه قرآن و معارف را بر عهده داشت که به تازگی حکم مدبریت ایشان به دلیل خدمات ارزنده ابلاغ شده بود.

درگذشت حسن حاتم خانی بر اثر کرونا

درگذشت حسن حاتم خانی مدیر شبکه قرآن

زنده یاد حاتم خانی مدیر شبکه قرآن در ماه رمضان ۹۹ روز چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه بر اثر ابتلا به بیماری کرونا درگذشت و جانش را از دست داد.

حسن حاتم‌خانی مدیر پخش شبکه قرآن و معارف سیما پس از گذشت چهل روز بستری شدن در بیمارستان به دیار حق شتافت. این همکار متعهد پس از شیوع کرونا در کشور، همزمان با ایام ماه مبارک رجب به‎طور شبانه‎روزی در میانه میدان جهاد رسانه‎ای با تمام وجود حاضر بود.

عکسهای حسن حاتم خانی مدیر شبکه قرآن

سوابق و فعالیت ها

حاتم‌خانی از مدیران باسابقه صدا و سیمای جمهوری اسلامی بود که پیش از این سرپرستی پخش شبکه قرآن و معارف سیما را برعهده داشت و سوابقی همچون مدیر ارزیابی شبکه سه سیما، تهیه‌کننده برنامه‌های مختلف، کارشناس و ارزیاب برنامه و ۱۷ سال حضور در پخش شبکه‌های مختلف سیما را در کارنامه کاری خود داشت.

زندگینامه مدیر شبکه قرآن

سرپرستی و مدیریت حاتم‌خانی در پخش شبکه قرآن و معارف سیما با حوادث مهمی همچون شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی، حادثه دلخراش سقوط هواپیمای اوکراینی و شیوع بیماری کرونا در کشور همراه بود که وی در تمامی این عرصه‌ها نهایت تلاش و کوشش خود را در خدمت‌رسانی به مخاطبان شبکه قرآن سیما به کار گرفت.

حسن حاتم‌‌خانی که خود از ایثارگران هشت سال دفاع مقدس بود پس از یک دوره بیماری و ابتلا به کرونا، امروز، ۱۰ اردیبهشت‌ماه در بیمارستان امام خمینی(ره) تهران جان به جان‌آفرین تسلیم کرد.

روحش شاد

نظرات