معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم سمفونی نهم

0

فیلم “سمفونی نهم”، فیلمی جنجالی به نویسندگی کارگردانی محمدرضا هنرمند و تهیه‌کنندگی زینب تقوایی است. این فیلم در ژانر کمدی، تاریخی و اجتماعی در سال ۹۷ ساخته و برای اولین بار در آبان ۹۸ اکران شد. این فیلم در سی و هفتمین جشنواره فجر در ۵ رشته نامزد شد و برای اولین بار چهره “کوروش بزرگ” به نمایش گذاشته شد. حالا چند ساعتی است که این فیلم وارد پخش نمایش خانگی شده است. ”سمفونی نهم” فیلمی متفاوت و خاص است که در آن چندین بازیگر نام آشنا هنرنمایی می کنند. در ادامه این بخش به معرفی کامل این فیلم، از جمله: خلاصه داستان، لیست کامل اسامی بازیگران و نقد آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم سمفونی نهم

 

خلاصه داستان

راحیل یک جراح است و همسرش را در حین عمل جراحی از دست داده‌است. او تصمیم می‌گیرد تا جنازه همسرش را بدزدد و او را طبق وصیتش در یک روستای دور افتاده، در کنار پدر و مادرش به خاک بسپارد، کاری که خانوادهٔ همسر با آن موافق نیست.

خلاصه داستان فیلم سمفونی نهم

راحیل در میانهٔ راه با ملک الموت روبرو می‌شود و می‌فهمد که دیگر فرصتی برای انجام خواستهٔ همسرش ندارد. اما ملک الموت به جای قبض روح راحیل، عاشق او می‌شود و…

 

اسامی بازیگران فیلم سمفونی نهم

اسامی بازیگران فیلم سمفونی نهم

 

دیگر عوامل

نویسنده و کارگردان: محمدرضا هنرمند، تهیه کننده: زینب تقوایی، فیلمنامه‌نویس: محمدرضا هنرمند، حامد افضلی، مدیر فیلمبرداری: هومن بهمنش، صدابردار: مهدی ابراهیم‌زاده، چهره‌پردازی: مجید اسکندری، طراح صحنه و لباس: مشکین مهرگان، تدوین: محمدرضا مویینی، صداگذار: حسین ابوالصدق، موسیقی: امین هنرمند.

نظرات