بیوگرافی الناز گلرخ و حمید فدایی زوج مدلینگ و حواشی موزیک ویدئو

0

بیوگرافی الناز گلرخ و حمید فدایی زوج مدلینگ و حواشی موزیک ویدئو

الناز گلرخ مدل متولد ۶۴ و “حمید فدایی” متولد ۱۳۶۷ زوج مدلینگ ایرانی ساکن دبی هستند که با انتشار آهنگ” JUST FOLLOW ME” در اردیبهشت ۹۹ بر زبان ها افتادند و ترند گوگل فارسی شد. به همین مناسبت بیوگرافی کامل و فعالیت ها و اینستاگرام و سوابق و علت شهرت و فالورهای میلیونی آنها را در مجله حرف تازه میخوانید‌ با ما همراه باشید

بیوگرافی الناز گلرخ و حمید فدایی زوج مدلینگ و حواشی موزیک ویدئو

بیوگرافی الناز گلرخ

الناز گلرخ متولد ۱۹ اسفند ۱۳۶۴ در تهران ، مدلینگ و مدل آرایشی و آرایشگر حرفه ای و مدلینگ حوزه مد و لباس و سبک زندگی است که اکنون ساکن دوبی است. قد او ۱۷۵ سانتی متر است.

شروع فعالیت

از ۲۰ سالگی به خاطر چهره و استایل خاصش وارد مدلینگ شده و علاوه بر آن فعالیت در زمینه آرایشکری و زیبایی با تاسیس آکادمی زیبایی و سالن زیبایی در تهران شروع کرد
و کم کم نامش در بین چهره های هنری نیز معروف شد ، تا جایی که بازیگرانی چون معروفی همچون مهناز افشار، سحر دولتشاهی و طناز طباطبایی مدل آرایشی او بودند.

بیوگرافی الناز گلرخ و همسرش حمید فدایی

همسر الناز گلرخ

او با حمید فدایی مدل ایرانی ازدواج کرده و بعد از ازدواج به دبی رفته و ساکن این کشور عربی حوزه خلیج فارس هستند

اینستاگرام الناز گلرخ

گلرخ در اینستاگرام elnaz_golrokh فعالیت زیادی دارد و پست هایی درباره مدلینگ و تبلیغات محصولات آرایشی و پوشاک را در پیج او میبینید

زوج مدلینگ

این دو چهره اینستاگرامی با فالورهای میلیونی، زوج مدلینگ ایرانی هستند که چند سالی است از ایران مهاجرت کرده و در خارج از کشور، فعالیت های مدلینگ را بطور حرفه ای و تجاری دنبال می کنند.

اینستاگرام الناز گلرخ

بیوگرافی حمید فدایی مدل

حمید فدایی مدل ایرانی و چهره مشهور اینستاگرامی متولد ۳ تیر ۱۳۶۶، در رشته عمران تحصیل کرده و اکنون طراح ، مدلینگ و عکاس است. او از نوجوانی وارد عرصه مدلینگ شده است.
قد او ۱۸۳ سانتی متر و برای داشتن استایل و اندام ورزیده برای حرفه مدلینگ ، چند سالیست که فینتس کار میکند

او سابقه همکاری با برندهای Roberto Vizzari, Cameron Zigal, Fila, Dolce&GabbanaT شنل و هم چنین تام فورد و d&g را دارد

بیوگرافی حمید فدایی مدل

منبع درآمد حمید فدایی و الناز گلرخ

فدایی در رشته عمران تحصیل کرده و شغل اصلی او مدلینگ و در زمینه عکاسی و طراحی نیز کار میکند و همسرش نیز در زمینه مدلینگ و میکاپ کار میکند

اینستاگرام حمید فدایی

فدایی در اینستاگرام فعال است و پست های او معمولا درباره زندگی حرفه ای ، شخصی اش و تصاویر مدلینگ است.

hamidfadaei@

اینستاگرام حمید فدایی

حواشی موزیک ویدئوی الناز گلرخ

موزیک ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی از خوانندگی الناز گلرخ به نام JUST FOLLOW ME منتشر شده که جملات نامفهوم انگلیسی در آن، واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی را برانگیخته است.

واکنش‌ها در توئیتر چنان بود که نام این فعال مجازی حوزه مُد، امروز ترند فارسی در توییتر شد. توییت‌های کاربران، خشم آنها از برجسته شدن کسانی را نشان می‌داد که امکان خواندن سه جمله درست انگلیسی ندارند.

حواشی موزیک ویدئوی الناز گلرخ

خوانندگی و حرکات موزون شاخ‌های اینستاگرام در ماه‌های اخیر جنجالی شده و گاف‌های آنها، واکنش‌های طنز کاربران را به‌دنبال داشته است، اما گاف جدید این چهره اینستاگرامی نشان از فاصله این چهره‌ها با فرهنگی دارد که ادعای نزدیکی به آن را دارند.

عکسهای جدید الناز گلرخ و همسرش حمید فدایی

زندگینامه کامل الناز گلرخ و حمید فدایی زوج مدلینگ

عکسهای جدید حمید فدایی و همسرش

نظرات خود را درباره این موضوع و مطلب داغ این روزهای اینستاگرام با ما به اشتراک بگذارید

نظرات