بیوگرافی و درگذشت غلامرضا مهدوی کیا برادر مهدی مهدوی کیا

1

بیوگرافی و درگذشت غلامرضا مهدوی کیا برادر مهدی مهدوی کیا

غلامرضا مهدوی کیا برادر مهدی مهدوی کیا و هادی درگذشت، در ادامه با بیوگرافی غلامرضا مهدوی کیا داداش هادی و مهدی و علت فوت و مراسم تشییع و تصاویر برادران مهدوی کیا را با هم در مجله حرف تازه مرور میکنیم

بیوگرافی و درگذشت غلامرضا مهدوی کیا برادر مهدی مهدوی کیا

درگذشت برادر مهدی مهدوی کیا

غلامرضا مهدوی کیا در سوگ برادرش غلامرضا نیست و داغدار شد. وی در ۹ اردیبهشت ماه ۹۹ درگذشت ، علت فوت وی را ایست قلبی اعلام کردند و از وی اطلاعات زیادی در دست نیست.
اما مهدی و هادی دو برادرش در زمینه فوتبال فعالیت دارند . خانواده وی دارای ۷ خواهر و ۴ برادر هستند .
همه میدانیم که مهدی سابقه بازی در پرسپولیس و تیم ملی را دارد و در حال حاضر در آلمان و در باشگاه هامبورگ به عنوان مربی در باشگاه فعالیت می کند و هادی نیز مدیر و مربی آکادمی کیا است وی سرانجام در ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ هنگامی که ۳۶ سال داشت به‌طور رسمی از میدان‌های فوتبال خداحافظی کرد و هم اکنون در آلمان بسر  میبرد

درگذشت غلامرضا مهدوی کیا برادر مهدی مهدوی کیا

برادران مهدوی کیا

هادی زاده ۱۳۵۹ – تهران بازیکن فوتبال ایرانی است. وی در باشگاه‌های سایپا، پرسپولیس و هما سابقه بازی دارد. وی از برادران مهدوی‌کیا بازیکن فوتبال است.

محمدهادی مهدوی‌کیا در پُست هافبک و در بانک ملی، پرسپولیس، تیم ب هامبورگ سایپا هما، و سابقه مربیگری در آکادمی فوتبال کیا (نونهالان)، آکادمی فوتبال کیا (نوجوانان) آکادمی فوتبال کیا (نوجوانان) را دارد.

بیوگرافی و عکس برادران مهدوی کیا

عکس هادی و مهدی برادران مهدوی کیا

علت فوت غلامرضا مهدوی کیا برادر مهدی مهدوی کیا

از برادرشان غلامرضا اطلاعات زیادی موجود نیست

1 دیدگاه در “بیوگرافی و درگذشت غلامرضا مهدوی کیا برادر مهدی مهدوی کیا

  1. مهاجر گفت:

    سفر به ترکیه با قطار البرز

نظرات