ساعت دقیق پخش تکرار سریال بچه مهندس ۳ از شبکه دو

0

ساعت دقیق پخش تکرار سریال بچه مهندس ۳ از شبکه دو

ساعت پخش تکرار سریال بچه مهندس ۳ از شبکه دو در ماه رمضان ۱۳۹۹ شمسی هر شب در ساعت ۲۱:۳۰ و پخش تکرار آن در ساعات ۲ بامداد / ۹:۳۰ صبح و  ۱۵ ظهر است. جزئیات دقیق زمان پخش و تکرار آن را با حرف تازه همراه باشید.

ساعت دقیق پخش تکرار سریال بچه مهندس 3 از شبکه دو

فصل سوم سریال بچه مهندس از اول رمضان ۹۹ از شبکه دو شروع شده و با پخش قسمت های اول این سریال مخاطان زیادی را به خود جذب کرده و با استقبال از سوی بیننده ها مواجه شده است .

شخصیت های مژگان و جوادی در این سریال محور اصلی هستند که بیننده ها دوست دارند تا بدانند عاقبت و سرنوشت این دو که از کودکی با هم در خانه خورشید و پرورشگاه بزرگ شدند چه خواهد شد.

بچه مهندس در سه فصل به کارگردانی علی غفار زاده ساخته شده که فصل اول این سریال در رمضان ۹۷ و فصل دوم آن سال ۹۸ پخش گردید و اکنون نیز سریال بچه مهندس ۳ از سریال های رمضان ۹۹ است که از شبکه دو پخش میشود

زمان پخش تکرار سریال بچه مهندس ۳

این سریال از روز شنبه ششم اردیبهشت ماه ۹۹ هر شب ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه دو سیما پخش می شود و همچنین بازپخش و تکرار این سریال نیز در ساعت های ۲ بامداد / ۹:۳۰ صبح / ۱۵ ظهر نیز پخش میگردد.

زمان و ساعت پخش تکرار سریال بچه مهندس 3 از شبکه دو

تعداد قسمت های بچه مهندس ۳

این سریال دارای ۴۰ قسمت می باشد که بازیگرانی چون :
فرهاد قایمیان، کامران تفتی، ثریا قاسمی، روزبه حصاری در نقش (جواد جوادی)، سعید کریمی در نقش (بزرگسالی مسعود) ، مهشید جوادی، کاوه سماک باشی، فرناز رهنما، حدیث چهره پرداز، خیام وقارکاشانی، مهسا مهجور، سارا شاهرودیان، بهنام مومنی، مهرزاد جعفری در نقش (مسعود تابش)، مانی رحمانی، عباسعلی نورایی، حسن ولیخانی، منصور غنی جاهد، حمید عرب سرخی، امیر شاداب، حمید شهیری، عسل غروی، سید مهرداد ضیایی، کریم اکبری مبارکه،عباس جمشیدی فر ، فرید قبادی،کریم قربانی، اتابک نادری، افشین نخعی، سلمان فرخنده، فریده دریا مج، شیوا خسرو مهر، آرش نوذری، احسان امانی، احسان مهدی، حسن اسدی، محمود خسرومنش، امید ماهر، نسیم باقریان، یاسمن قلی پور، زهرا دباغیان حضور دارند

نظرات