بیوگرافی و عکس های جدید احسان مهدی | بازیگر سریال بچه مهندس ۳

0

احسان مهدی، گوینده، مجری و بازیگر توانا و جوان تئاتر، سینما و تلویزیون ایران است. او که بیشتر در حوزه گویندگی فعالیت دارد، کمتر در قالب بازیگر  دیده شده است. او به تازگی در سریال “بچه مهندس ۳” به ایفای نقش پرداخته است. حالا با خبر پخش فصل سوم سریال “بچه مهندس” از رسانه ملی، تصمیم به معرفی یکی از بازیگران اصلی این سریال یعنی احسان مهدی گرفتیم. در ادامه ی این مطلب، به بیوگرافی کامل این بازیگر، فیلم شناسی و عکسهای جدید او و همسرش می پردازیم. با ما همراه باشید.

بیوگرافی و عکس های جدید احسان مهدی | بازیگر سریال بچه مهندس ۳

 

بیوگرافی احسان مهدی

احسان مهدی، گوینده، مجری، تهیه کننده، کارگردان و بازیگر ایرانی در ۱۲ مهر ۱۳۶۳ در تهران متولد شد. او در یک خانواده هنری متولد شد، به طوریکه به گفته خودش پدر بزرگش احمدی مهدی نویسنده و کارگردان و عمو و پدرش هم از هنرمندان فعال حوزه کودک بوده اند. او دارای مدرک دیپلم انسانی می باشد.

کودکی احسان مهدی

 

سالهای فعالیت

مهدی اولین بار در سال ۱۳۷۳ وقتی ۱۰ ساله بود با نمایشی بنام “سرخ و سفید مثل هلو” به کارگردانی پدربزرگش بازیگری رو صحنه تئاتر را تجربه کرد. او در زمان حضور در تئاتر کار کودک بخاطر صدای خاصی که داشت مورد تشویق قرار می گرفت تا کار دوبله انجام دهد تا اینکه سال ۱۳۸۳ در فراخوان دوبله تست داد و قبول شد.

احسان مهدی

ایشان مدت های زیادی زیر نظر چنگیز جلیلوند کارآموزی کرد تا اینکه سال ۱۳۸۵ در ۲۲ سالگی بصورت مستقل بعنوان مدیریت دوبلاژ وارد کار شد. بچه ها صدای زیبا و گرم او در تارزان را حتما به خاطر میاورند.

سالهای فعالیت احسان مهدی

او با سن کمش مدیر دوبلاژ کارتونها و فیلمهای زیادی بوده که از جمله آنها میتوان به انیمیشن بن تن، ارباب جیب برها و محافظان کهکشان اشاره کرد. همچنین وی مدیر دوبلاژ برنامه ای به نام سر سفره خدا نیز بود که علاوه بر دوبلوری، اجرا و تهیه کنندگی آن نیز بر عهده وی بود. حالا با بازی در سریال “بچه مهندس ۳” بازیگری حرفه ای خود را آغاز کرده است.

 

همسر احسان مهدی

احسان متاهل است. وی با یکی از همکاران دوبلور خود، سیمین براتی که بازیگر تئاتر نیز است ازدواج کرده است. ایشان متولد ۱۳۶۴ هستند.

احسان مهدی و همسرش سیمین براتی

 

مجموعه های تلویزیونی

  • بچه مهندس ۳ (۱۳۹۸)

احسان مهدی در سریال بچه مهندس 3

 

دیگر عکسهای احسان مهدی

عکسهای جدید احسان مهدی

عکسهای جدید احسان مهدی

عکسهای جدید احسان مهدی

عکسهای جدید احسان مهدی

عکسهای جدید احسان مهدی

عکسهای جدید احسان مهدی

با ما همراه باشید.

 

 

نظرات