معرفی کامل و خلاصه داستان فیلم یک مکان ساکت ۲ A Quiet Place

0

فیلم “یک مکان ساکت ۲” یا با نام اصلی A Quiet Place: Part II, فیلمی آمریکایی به کارگردانی جان کرازینسکی و تهیه کنندگی مایکل بی، اندرو فرم و بردلی فولر است. این فیلم در ژانر هیجان انگیز، ترسناک و اخر الزمانی در سال ۲۰۲۰ ساخته و در انتظار اکران است. این فیلم به عنوان قسمت دوم فیلم یک مکان ساکت، پیش بینی می شود همانند قسمت اول با استقبال گسترده ای از سمت منتقدین و مردم مواجهه شود. قسمت اول “یک مکان ساکت” نمره سایت IMDb آن ۷٫۵ و نمره راتن تومیتوز (Rotten Tomatoes) از دیدگاه منتقدین ۹۵ از ۱۰۰ است. در ادامه این بخش به معرفی کامل این فیلم، از جمله: خلاصه داستان، لیست کامل اسامی بازیگران و زمان اکران آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی کامل و خلاصه داستان فیلم یک مکان ساکت 2 A Quiet Place

 

خلاصه داستان

داستان کلی فیلم «یک مکان ساکت» بدین شکل است که به صورت ناگهانی، موجوداتی ناشناخته بر روی زمین پدیدار شده‌اند که کور هستند اما شنوایی قوی‌ای دارند؛ به این صورت که به محض شنیدن کوچک‌ترین صدایی به سمت آن حمله‌ور می‌شوند.

خلاصه داستان فیلم a quiet place 2

در قسمت اول این فیلم، با دوران آخرالزمانی آشنا می شویم که هیولاهایی ناشناخته زمین را به تسخیر خود درآورده‌اند و کوچک‌ترین صدایی می‌تواند آنان را به سوی انسان کشانده و سبب نابودی شان شود. در این داستان لی (جان کرازینسکی) و اِوِلین (امیلی بلانت) و فرزندانشان حضور دارند و باید در سکوت کامل زندگی کنند. شروع فیلم با وقایع تلخ از دست دادن پسر کوچک خانواده آغاز و پایان فیلم با فداکاری غم انگیز پدر خانواده تمام می شود.

خلاصه داستان فیلم یک مکان ساکت 2

اما در قسمت دوم این فیلم، خانواده ابوت پس از ماجراهای وحشتناک داخل خانه، حالا باید وحشت دنیای بیرون روبرو شوند و در “سکوت” برای بقا بجنگند. آنان پا به دنیای ناشناخته‌ها می‌گذارند و خیلی زود می‌فهمند موجوداتی که با صوت شکار خود را می‌یابند، تنها تهدید پیش رویشان نیستند و….

 

اسامی بازیگران فیلم یک مکان ساکت ۲

  • امیلی بلانت در نقش اِوِلین آبوت
  • کیلین مورفی در نقش امِت
  • میلیسنت سیموندز در نقش ریگن آبوت؛ دختر لی و اولین و خواهر مارکوس
  • نوآ جوپ در نقش مارکوس آبوت؛ پسر لی و اولین و برادر ریگن
  • جایمن هانسو
  • وین دووال
  • جان کرازینسکی

اسامی بازیگران فیلم یک مکان ساکت

امیلی بلانت Emily Blunt در فیلم نقش اِوِلین ابوت را دارد. او مادر خانواده‌ای به همراه ۳ کودک است. در ابتدای قسمت اول فیلم او یک کودک دیگر نیز داشت که توسط هیولاها کشته شد. اِوِلین در پایان قسمت قبل همسر خود را طی یک فداکاری از دست داد.

فیلم یک مکان ساکت 2 A Quiet Place

 

زمان اکران فیلم یک مکان ساکت ۲

ابتدا فیلم A Quiet Place: Part II قرار بود بصورت سینما دالبی و IMAX در تاریخ ۲۰ مارس سال ۲۰۲۰ (۱ فروردین سال ۱۳۹۹) توسط کمپانی Paramount Pictures اکران شود، که بخاطر شیوع ویروس کرونا در جهان لغو شد. حتی در ابتدا قرار بود این فیلم چند روز زودتر در تاریخ ۱۵ مارس منتشر شود که این تاریخ هم لغو شد. حالا پارامونت تایید کرد که دنباله فیلم A Quiet Place (یک مکان ساکت) قرار است در تاریخ ۴ سپتامبر ۲۰۲۰ (۱۴ شهریور ۱۳۹۹) اکران شود.

 

نظرات