اسامی برنامه های تلویزیون ویژه افطار و سحر رمضان ۹۹ + زمان پخش

0

اسامی برنامه های تلویزیون ویژه افطار و سحر رمضان ۹۹ + زمان پخش

“برنامه های تلویزیون ویژه رمضان ۹۹“جایگزین ماه عسل احسان علیخانی در شبکه سه سیما که با اجرای رسالت بوذری هر روز از ساعت ۱۹:۰۰ تا حوالی اذان مغرب روی آنتن شبکه ۳ قرار می گیرد. اسامی “برنامه های تلویزیون ویژه افطار و سحر” رمضان ۹۹ را در شبکه یک و دو و سه و پنج و زمان پخش و را در مجله حرف تازه میخوانید

برنامه های تلویزیون ویژه افطار و سحر رمضان 99 + اسامی و زمان پخش

زمان پخش برنامه های افطار و سحر رمضان ۹۹

گروه اجتماعی شبکه سه ویژه برنامه «مثل ماه» را با اجرای رسالت بوذری در ماه رمضان روی آنتن می‌برد. پیش از این برنامه «ماه عسل» با سابقه ۱۲ ساله جزو پرمخاطب‌ترین برنامه این شبکه در ماه رمضان بود.

موضوع و مهمانان برنامه مثل ماه افطار شبکه ۳

ویژه برنامه افطار شبکه سه سیما با اجرای رسالت بوذری که با رویکرد مثبت نگری ،مهربانی و امید بخشی و تمرکز بر مقولاتی چون ایثار ،از خود گذشتگی و بخشش هر روز از ساعت ۱۹:۰۰ تا حوالی اذان مغرب روی آنتن شبکه قرار می گیرد.

آشتیانی از توضیحات بیشتر درباره محتوای «مثل ماه» خودداری کرد و گفت: به نظرم باید برنامه را دید و بعد درباره آن نظر داد.

رسالت بوذری مجری مثل ماه

  رسالت بوذری مجری برنامه مثل ماه شبکه سه

هادی آشتیانی، تهیه‌کننده این برنامه با اشاره به محتوای ویژه‌برنامه «مثل ماه» گفت: این برنامه امسال برای اولین بار روی آنتن می رود و از ابتدا هم قرار بوده به صورت استودیویی باشد و اصلاً تماشاچی و مخاطب در استودیو حضور ندارند. ما میهمانانی دعوت می‌کنیم و با آنها درباره زندگیشان گفت‌وگو خواهند کرد.

وی اضافه کرد: میهمانان برنامه عموماً کسانی هستند که داستانی برای تعریف کردن داشته باشند. اتفاقی که زندگی آنها را تحت تاثیر قرار داده و رنگ و بویی خدایی گرفته و به نوعی آنها را به خدا نزدیک‌تر کرده باشد.

زمان و ساعت پخش مثل ماه

ویژه‌برنامه «مثل ماه» به کارگردانی پیام ابراهیم‌پور و با اجرای رسالت بوذری از ابتدای ماه رمضان هر شب ساعت ۱۹ روی آنتن شبکه سه خواهد رفت؛ این برنامه جایگزین «ماه عسل» با اجرای احسان علیخانی است که بیش از ده سال در ایام ماه رمضان میهمان خانه‌های مردم بود.

اطلاع رسانی احسان علیخانی درباره مثل ماه

زمان پخش برنامه های تلویزیون ویژه افطار و سحر رمضان 99

این برنامه به مسائل اجتماعی و دینی می‌پردازد و مهمانان از شهرهای مختلف در آن حضور پیدا خواهند کرد و از زندگی و اتفاقات خاص خود صحبت می‌کنند.

قرار عاشقی سحرخیزان از قاب شبکه سه سیما با برنامه «ماه من» حدود ساعت ۳ بامداد خواهد بود. در این برنامه مناجات‌های منظوم برای روزه‌داران پخش خواهد شد.

اسامی برنامه های تلویزیون افطار و سحر رمضان ۹۹

شبکه یک: لازم به ذکر است که برنامه دعوت با اجرای محمد برمایی برای افطار رمضان ۱۳۹۹ شمسی و برنامه سحرگاهی «ماه خدا» امسال با اجرای حسن سلطانی در سحر از شبکه پخش میشود

شبکه دو: ویژه برنامه پگاه عاشقی برنامه سحرگاهی شبکه دو سیماست که به صورت زنده روانه آنتن می‌شود. این ویژه برنامه با گفت‌وگوی کارشناسی، مناجات خوانی مادحین برتر کشور، شعرخوانی شعرای آیینی جوان، قرائت دعای سحر به صورت زنده و بخش‌های متنوع در ارتباط با حرم معصومین (ع) هر روز ساعت ۳:۰۰ تقدیم به سحرخیزان مومن خواهد شد.

«مکث» عنوان یکی دیگر از تولیدات شبکه دو سیماست که در ایام رمضان به صورت ویژه‌برنامه روانه آنتن می‌شود.

شبکه پنج: عقیق و جشن رمضان برای پایتخت نشینان از شبه پنج پخش میشود که برنامه گفت‌وگومحور «عقیق» به تهیه‌کنندگی محمد قنبری همزمان با ماه مبارک رمضان هر شب قبل از افطار روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود.

نظرات