خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال زیر همکف ۲ + زمان پخش

0

سریال “زیر همکف ۲″، سریال ایرانی در ژانر کمدی-اجتماعی به کارگردانی بهمن گودرزی و تهیه کنندگی رضا جودی است. فصل اول این سریال در آذر ۹۸ از شبکه یک سیما پخش و با استقبال خوبی رو به رو شد. حالا خبر پخش فصل دوم این سریال منتشر شده است. در ادامه مطلب، به معرفی سریال “زیر همکف ۲” و بازیگران آن می پردازیم و همچنین به زودی زمان پخش آن را به اطلاع شما عزیزان میرسانیم. با ما باشید.

خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال زیر همکف 2 + زمان پخش

 

خلاصه داستان

در فصل اول این سریال داستان درباره پسری جوان بنام فرید (هومن شاهی) است که در یک دامپزشکی کار میکند که قصد دارد ازدواج کند و در حین ازدواجش برای او اتفاقات زیادی می‌افتد مثلا پدر معشوقه اش (عزت‌الله مهرآوران) بنابه عللی دخترش را به او نمی‌دهد و…. و عمدتا مشکلات فرید از سر نه نگفتن اوست…

خلاصه داستان

بهمن گودرزی، کارگردان این سریال درباره داستان فصل دوم این سریال گفت:” قطعا بین پایان فصل یک و شروع فصل دو فاصله زمانی داریم که در این میان قصه ها نیز تغییر می کند و اتفاق هایی افتاده است که در ادامه خواهیم دید. ”

گودرزی همچنین افزود: “در ادامه این سریال قصه های اجتماعی بیشتری می بینیم و طبق برنامه ریزی ها سریال «زیر همکف ۲» در ۳۰ قسمت ساخته می شود.”

 

اسامی بازیگران سریال زیر همکف ۲

اسامی بازیگران سریال زیر همکف 2

 

دیگر عوامل

کارگردان: بهمن گودرزی، تهیه کننده: رضا جودی، مدیر تصویربرداری: فریبرز سیگارودی، مدیر برنامه‌ریزی و دستیار اول کارگردان: رضا بختیاری نیک، طراح چهره‌پردازی: محسن دارسنج، طراح صحنه: آبتین برقی، صدابردار: جواد مقدس، طراح لباس: زهرا صمدی، مدیر تولید: وحید مرادی، مدیر تدارکات: یوسف آقایی، تصویربردار: رضا گوگانی، دستیار اول تصویر: حامد حسنوند و شایان سیگارودی، مجری نور: شایان سیگارودی، دستیاران تصویر: آرش خرمی و فرهاد جمالی، گروه کارگردانی: مهران شهرآشوب و ایمان فرزانی، منشی صحنه: مارال فتحی، مجریان گریم: مسعود رئیس الساداتی و نسرین حاجی‌زاده، دستیاران صحنه: مهدی سنگی و جواد بهبودی، دستیاران صدا: سیاوش عطا خانی و حوری شفیعیون، دستیار لباس: مرضیه نیادی، تدوین: مهدی جودی.

نظرات