بیوگرافی بازیگران سریال سرقت پول Money Heist

1

سریال سرقت پول Money Heist یا با نام اصلی خانه کاغذی La casa de papel، سریال جنایی-هیجان انگیز محصول کشور اسپانیا است که بشدت در ایران به محبویبت رسیده است. با پخش این سریال از تلویزیون شهرت و محبوبیت این سریال در بین ایرانیان چند برابر شده است. حالا با پخش فصل چهارم سریال سرقت پول، در ادامه همین مطلب تصمیم به معرفی بازیگران اصلی این سریال گرفته ایم. برای آشنایی و بیوگرافی بازیگران سریال سرقت پول Money Heist با ما همراه باشید.

بیوگرافی بازیگران سریال سرقت پول Money Heist

 

بیوگرافی بازیگران سریال سرقت پول Money Heist

در سریال سرقت پول شخصی به نام “پروفسور” ۸ نفر را برای سرقت از کارخانه چاپ اسکناس انتخاب می‌کند. این ۸ نفر برای اینکه هویتشان حتی برای همدیگر هم ناشناس بماند اسم شهرهای مختلف را برای خودشان انتخاب می‌کنند. “برلین”، “مسکو”، “دنور”، “توکیو”، “هلسینکی”، “اسلو”، “ریو”، “نایروبی” نام مستعار آنان است. در ادامه به معرفی و بیوگرافی این شخصیت های اصلی در دنیای واقعی می پردازیم.

 

آلوارو مورته بازیگر نقش پروفسور در سریال سرقت پول

آلوارو مورته بازیگر نقش پروفسور در سریال سرقت پول

آلوارو آنتونیو گارسیا مورته Álvaro Antonio García Morte با نام شناخته شده آلوارو مورته، بازیگر اسپانیایی در ۲۳ فوریه ۱۹۷۵ در کادیس اسپانیا متولد شد. او در دنیا با بازی در نقش سرخیو ماکینا “پروفسور” در سریال “سرقت پول”، به شهرت دست یافت. مورته علاوه بر کار بازیگری خود، صاحب یک شرکت تئاتر به نام ۳۰۰ تپانچه است که آنرا در سال ۲۰۱۲ تأسیس کرده‌است. او با بلانکا کلمنته، ازدواج کرده‌است، آنها ۲ فرزند به نام‌های جولیتا و لئون دارند که دوقلوهای غیر یکسان هستند.

 

ایتسیار ایتانیو بازیگر نقش راکل (لیسبون) در سریال سرقت پول

ایتسیار ایتانیو بازیگر نقش راکل در سریال سرقت پول

ایتسیار ایتانیو Itziar Ituño، بازیگر اسپانیایی در ۱۸ ژوئن ۱۹۷۴ در باسائوری اسپانیا متولد شد. وی از سال ۱۹۹۷ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است و از نقش های معروف آن می توان بازی در سریال سرقت پول در نقش رئیس پلیس “راکل” و “لیسبون” نام برد. او در ۱۹ مارچ ۲۰۲۰ به کرونا مبتلا شد و قرنطینه شد.

 

پدرو آلونسو بازیگر نقش برلین در سریال سرقت پول

پدرو آلونسو بازیگر نقش برلین در سریال سرقت پول

پدرو آلونسو Pedro Alonso، بازیگر مشهور اسپانیایی در ۳۰ نوامبر ۱۹۷۱ در گالیسیا اسپانیا متولد شد. متاهل است و یک فرزند دارد. او از اوایل سال ۲۰۰۰ وارد حرفه بازیگری شد و در آثار زیادی به ایفای نقش پرداخت. از معروف ترین نقش های او بازی در نقش “برلین” در سریال “سرقت پول” است.

 

اورسولا کوربیرو بازیگر نقش توکیو در سریال سرقت پول

اورسولا کوربیرو بازیگر نقش توکیو در سریال سرقت پول

اورسولا کوربیرو Úrsula Corberó، بازیگر اسپانیایی در ۱۱ اوت ۱۹۸۹ در بارسلون اسپانیا متولد شد. تاکنون سه نامزد داشته است که آخرین انها چینو دارین از سال ۲۰۱۶ تاکنون بوده است. وی از سال ۲۰۰۲ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌ و از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته‌است می‌توان به بازی در نقش توکیو در مجموعه تلویزیونی “سرقت پول و “فیزیک یا شیمی” اشاره کرد.

 

میگل هران بازیگر نقش ریو در سریال سرقت پول

میگل هران بازیگر نقش ریو در سریال سرقت پول

میگل هران Miguel Herrán، بازیگر اسپانیایی در ۲۵ آوریل ۱۹۹۶ در مالاگا اسپانیا متولد شد. وی از سال ۲۰۱۵ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده و از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته‌است می‌توان به بازی در نقش ریو در سریال “سرقت پول” و “نخبه” (Elite) اشاره کرد.

 

آلبا فلورس بازیگر نقش نایروبی در سریال سرقت پول

آلبا فلورس بازیگر نقش نایروبی در سریال سرقت پول

آلبا فلورس Alba Flores، بازیگر اسپانیایی در ۲۷ اکتبر ۱۹۸۶ در مادرید اسپانیا متولد شد. وی در یک خانواده هنری متولد شد بطوریکه پدر، مادر، پدربزرگ، مادر بزرگ، دو عمه و دختر عمه وی همگی هنرپیشه یا خواننده بوده اند. او از سال ۲۰۰۵ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده و از فیلم‌ها یا مجموعه‌های تلویزیونی که وی در آن‌ها نقش داشته‌است می‌توان “به خاطرهٔ آب” و یا بازی در نقش نایروبی در سریال “خانه ی کاغذی” یا “سرقت پول اشاره نمود.

 

جیمی لورنته بازیگر نقش دنور در سریال سرقت پول

جیمی لورنته بازیگر نقش دنور در سریال سرقت پول

جیمی لورنته Jaime Lorente، بازیگر اسپانیایی متولد ۲۷ دسامبر ۱۹۹۱ است. “داستان های رمانتیک مادرم ” و “همه می دانند ” اصغر فراهادی از فیلم های او هستند. از سریالهایی که وی در آن حضور داشته می توان به بازی در سریال “سرقت پول” در نقش دنور اشاره کرد. او در دنیا واقعی با یکی از بازیگران سریال “سرقت پول” که نقش دختر سفیر انگلیس را بازی می کرد، نامزد است.

 

استر آسبو بازیگر نقش مونیکا (استکهلم) در سریال سرقت پول

استر آسبو بازیگر نقش مونیکا در سریال سرقت پول

استر آسبو  Esther Acebo، هنرپیشه و مجری اسپانیایی در ۱۹ ژانویه ۱۹۸۳ در مادرید اسپانیا متولد شد. از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته‌است می‌توان به “سرقت پول اشاره کرد. او در این سریال نقش “مونیکا” را در قالب یک قربانی را بازی می کند که با گروگان گیر خود وارد رابطه عاطفی می شود و روزی عضو گروه خواهد شد.

 

سریال سرقت پول

کپی تنها با ذکر دقیق منبع: اختصاصی از مجله اینترنتی “حرف تازه

1 دیدگاه در “بیوگرافی بازیگران سریال سرقت پول Money Heist

  1. مایکل گفت:

    برلین واقعا تو معرکه ای.از طرف مایک

نظرات