معرفی سریال سرقت پول Money Heist + زمان پخش

0

سریال سرقت پول ، یا با نام اصلی خانه کاغذی یا La casa de papel سریال مشهور اسپانیایی به کارگردانی الکس پینا است. این سریال در ژانر جنایی-هیجان انگیز با موضوع سرقت پول در سال ۲۰۱۷ ساخته و از شبکه آنتنا ۳ اسپانیا پخش شد و سپس نت‌فلیکس آن را در سطح جهان منتشر کرد. حالا  رسانه ملی تصمیم گرفته است که این سریال محبوب را پخش و اینگونه به استقبال نوروز ۹۹ رود. در ادامه مطلب به معرفی سریال “سرقت پول” و بازیگران آن می پردازیم و همچنین زمان پخش آن در ایام نوروز را به اطلاع شما عزیزان میرسانیم. با ما باشید.

معرفی سریال سرقت پول Money Heist + زمان پخش

 

خلاصه داستان

شخصی به نام “پروفسور” ۸ نفر را برای سرقت از کارخانه چاپ اسکناس انتخاب می‌کند. این ۸ نفر برای اینکه هویتشان حتی برای همدیگر هم ناشناس بماند اسم شهرهای مختلف را برای خودشان انتخاب می‌کنند. “برلین”، “مسکو”، “دنور”، “توکیو”، “هلسینکی”، “اسلو”، “ریو”، “نایروبی” نام مستعار آنان است.

خلاصه داستان

.پس از چند ماه تمرین موفق می‌شوند در همان ابتدای شروع سرقت وارد ساختمان اصلی بشوند و ۶۷ نفر هم گروگان می‌گیرند ولی فقط برای سرقت پول‌های موجود نیامدند و هدف اصلی دزدیدن ۲۴۰۰ میلیون یورو پول غیرقابل تعقیب هست که برای اینکار باید ۱۱ روز تو ساختمان بمانند تا پس از چاپ این مقدار پول فرار کنند.

 

اسامی بازیگران سریال سرقت پول

بازیگران سریال

 

دیگر عوال

کارگردان: آلکس پینا، موسیقی متن: مانل سانتی‌استبان، آهنگ شروع: «زندگی‌ام جریان دارد» اثر سیسیلیا کرول، آهنگساز: مانل سانتی‌استبان و ایوان مارتینس لاکامارا. تهیه کننده: آلکس پینا، فیلمبرداری: میگه آموئدو، تولید کننده: ونکوورمیدیا، آترس‌مدیا.

زمان پخش سریال سرقت پول

 

زمان پخش سریال سرقت پول

این سریال قرار است در قالب سه فصل ۳۰ قسمتی و ۴۵ دقیقه ای از ۲۷ اسفندماه هر شب ساعت ۲۲:۰۰ از شبکه تماشا به صورت HD بر روی آنتن صداوسیما رود.

نظرات