راهنمای رنگ آمیزی سقف خانه + نکات مهم انتخاب رنگ

1

رنگ سقف خانه، یکی از رنگ بندی های مهم در رنگ امیزی خانه ها است. رنگ آمیزی سقف خانه معمولا از دشوارترین مراحل رنگ آمیزی خانه است. خیلی ها برای رنگ آمیزی سقف خانه هایشان، خودشان دست به کار می شوند. شاید میزان وقتی که برای رنگ کردن این بخش از خانه می کنیم برابر است با رنگ کردن کل دیوارهای پذیرایی اما انتخاب رنگ سقف هم می تواند دشوار باشد. امروز ما در این بخش از مطالب، راهنمایی جامع و نکات مهم برای رنگ آمیزی سقف خانه ها و انتخاب رنگ آن، برای شما کاربران همیشگی “حرف تازه” قرار داده ایم. برای مشاهده مطلب و دیدن تصاویر با ما همراه باشید.

راهنمای رنگ آمیزی سقف خانه + نکات مهم انتخاب رنگ

 

راهنمای رنگ آمیزی سقف خانه

برای نقاشی سقف از رنگ های مختلف استفاده می شود که رنگ سفید یکی از محبوب ترین رنگ ها به شمار می رود زیرا رنگ سفید قادر است نور بیشتری را منعکس نماید از این رو فضای منزل را روشن تر نشان می دهد.

نحوه رنگ امیزی سقف خانه

همچنین این رنگ پرکاربرد اگر برای رنگ آمیزی سقف مورد استفاده قرار بگیرد نقطه متمرکز در دکوراسیون به شمار می رود و توجه را به سمت خود جلب می کند. رنگ سفید از انواع رنگ های روشن به شمار می رود و باعث بزرگ تر به نظر رسیدن مساحت اتاق می شود.

رنگ آبی سقف خانه

برای رنگ کردن سقف می توانید در صورت تمایل از رنگ وسایل موجود در اتاق نظیر تابلو دیواری، صندلی، مبلمان، فرش، پرده، کوسن و … ایده بگیرید و همه این عناصر رنگی جدید و خاص را به شما معرفی خواهند کرد.

رنگ مشکی و طلایی سقف خانه

رنگ مشکی و طلایی از انواع رنگ های خاص برای رنگ آمیزی سقف خانه به شمار می رود و به کار گیری آن نیازمند شگردها و توجه خاص می باشد. توجه داشته باشید که ترکیب این دو رنگ باعث فضایی کلاسیک و اشرافی در منزل می شود ولی با این وجود اغلب افراد از ترکیب این دو رنگ برای نقاشی سقف دکوراسیون های مدرن و سلطنتی استفاده می کنند.

خانه مشکی و طلایی

از ترکیب رنگ مشکی و طلایی می توانید برای نقاشی سقف قسمت های مختلف منزل نظیر پذیرایی و اتاق خواب و سرویس بهداشتی و … استفاده نمایید.

 

رنگ آمیزی سقف به سبک راه راه

یکی از انواع ایده های جالب برای نقاشی سقف استفاده از طرح های راه راه است و این طرح برای افرادی که تمایل دارند رنگ سفید را روی سطح سقف منزل خود داشته باشند روشی مناسب به شمار می رود. ایجاد طرح های راه راه عموی و افقی و مورب روی سقف می توانند نتایج متفاوتی را در معماری داخلی منزل ایجاد کنند.

رنگ راه راه برای سقف خانه

اگر قصد ایجاد نقطه کانونی یا تمرکز روی وسیله ای خاصی را در زیر سقف منزل تان دارید می توانید دور تا دور سقف را به صورت نواری سفید رنگ نقاشی کنید سپس قسمت مرکزی سقف را با رنگی متفاوت رنگ آمیزی نمایید همچنین می توانید در صورت تمایل از ترکیب رنگ سفید با رنگ های تیره برای رنگ آمیزی دور تا دور سقف استفاده نمایید.

1 دیدگاه در “راهنمای رنگ آمیزی سقف خانه + نکات مهم انتخاب رنگ

  1. سید محمد مهدی گفت:

    رنگ امیزی سقف به سبک راه راه را خوب گفته بودید دوست من وبسایت دکورانیک و وب سایت چوب کده هم برای دکوراسیون و خرید مبل عالیه بهشون حتما سر بزنید

نظرات