بیوگرافی آتنا مهیاری بازیگر نقش ماه کاووس در سریال نون خ‌+ عکس جدید و همسرش

2

آتنا مهیاری، بازیگر تازه کار و کمتر شناخته شده تئاتر، سینما و تلویزیون بازیگر نقش ماه کاووس در نون خ است. او تاکنون در اثار تلویزیونی زیادی بازی نکرده است و اکنون با بازی در سریال “نون خ ۲” در نقش ماه کاووس دختر عمو کاووس به شهرت رسیده است. مهیاری به تازگی در سریال “نون خ ۲” بازی کرده است که هم اکنون از شبکه یک سیما به روی آنتن می رود. به همین مناسبت، تصمیم به معرفی یکی از بازیگران اصلی این سریال یعنی آتنا مهیاری گرفتیم. در ادامه ی این مطلب، به بیوگرافی کامل این بازیگر، فیلم شناسی و عکسهای جدید او و همسرش می پردازیم. با ما همراه باشید.

بیوگرافی و عکس های جدید آتنا مهیاری | بازیگر نقش ماه کاووس در سریال نون خ 2

بیوگرافی آتنا مهیاری بازیگر نقش ماه کاووس در سریال نون خ + عکس جدید و همسرش

بازیگر نقش ماه کاووس در نون خ در فیلم های سینمایی خون شد و مشت آخر بازی کرده و اصالتا کرد می باشد و با سریال نون خ و بازی در نقش دختر عمو کاووس به اوج شهرت رسیده است.

بیوگرافی آتنا مهیاری

آتنا مهیاری، بازیگر تازه کار و کمتر شناخته شده تئاتر، سینما و تلویزیون ایران متولد ۳ آبان ۱۳۶۶ در کرمانشاه بازیگر است و در عرصه تئاتر سینما و تلویزیون فعالیت دارد و اصالتاً کرد می باشد. او اصالتا کرد است و به تازگی مادرش را از دست داده است. اطلاعاتی از مدرک تحصیلی وی در دسترس نیست.

سالهای فعالیت

مهیاری با کار در تئاتر فعالیت خودش را شروع کرد. او که دوره های بازیگریش را زیر نظر مهدی فخیم‌زاده گذراند، با بازی در فیلم سینمایی “مشت آخر” در سال ۹۷ به صورت حرفه ای وارد سینمای ایران شد.

اتنا مهیاری و گوهر خیراندیش

او در این فیلم در کنار گوهر خیر اندیش ظاهر شد. می توان گفت با بازی در این فیلم به عنوان اولین کار هنری اش، کارنامه درخشانی را برای خودش رقم زد.

آتنا مهیاری و نسرین مقانلو

آتنا بعد از بازی در فیلم “مشت آخر“، حالا در آخرین شاهکار مسعود کمیایی به نام “خون شد” ظاهر شد. این فیلم در سال ۹۸ در ژانر اجتماعی ساخته شد و او اینبار در کنار نسرین مقانلو و سعید آقاخانی به ایفای نقش پرداخت.

آتنا مهیاری و سعید آقاخانی

شاید آشنایی او با سعید آقاخانی در این فیلم، باعث شد که او برای بازی در سریال جدید آقاخانی یعنی “نون خ ۲” کاندید و حالا در قالب یک دختر کردی به نام ماه کاووس در تلویزیون ملی ایران ظاهر شود. وی دوره‌ های بازیگری را زیر نظر استادی مانند مهدی فخیم‌زاده گذرانده و با تئاتر پا به عرصه بازیگری گذاشت. او در سال ۱۳۹۷ برای اولین بار با بازی در فیلم سینمایی «مشت آخر» به کارگردانی و نویسندگی مهدی فخیم‌زاده، جلوی دوربین رفت

آتنا مهیاری در نقش ماه کاووس در نون خ 2

در سال ۱۳۹۷ در فیلم «خون شد» به کارگردانی و نویسندگی مسعود کیمیایی به ایفای نقش پرداخت. وی با بازی در نقش ماه کاووس در سریال «نون.خ۲» برای اولین بار تلویزیون را تجربه کرد و نامش بیش از پیش در میان مخاطبین مطرح شد.

فیلم ها و سریال های انتا مهیاری

فیلم سینمایی مشت آخر که اولین حضور آتنا مهیاری در سینما بود به کارگردانی مهدی فخیم زاده م باشد و تهیه‌کنندگی سید حامد حسینی می باشد.

همسر آتنا مهیاری کیست

از وضعیت تاهل آتنا اطلاعاتی در دسترس نیست و تاکون خبر رسمی از ازدواج ایشان با کسی، منتشر نشده است.

آتنا مهیاری و فرزاد فرخ و همسرش

 

مجموعه های تلویزیونی

  • نون خ ۲ (۱۳۹۸)

فیلم های سینمایی

  • خون شد (۱۳۹۸)
  • مشت اخر (۱۳۹۷)

دیگر عکسهای آتنا مهیاری بازیگر

آتنا مهیاری

 

آتنا مهیاری

 

آتنا مهیاری و مسعود کمیایی

 

عکس جدید آتنا مهیاری

 

عکس جدید آتنا مهیاری

 

عکس جدید آتنا مهیاری

 

عکس جدید آتنا مهیاری

 

عکس جدید آتنا مهیاری بازیگر نقش ماه کاووس

با ما همراه باشید.

2 دیدگاه در “بیوگرافی آتنا مهیاری بازیگر نقش ماه کاووس در سریال نون خ‌+ عکس جدید و همسرش

  1. مجتبی گفت:
    3
    5

    حالا تو خودتو ناراحت نکن خودم میبرمت خونه ازت نگهداری میکنم حسودی نکن دیگه

  2. مجید گفت:
    5
    12

    نمی‌دونم در جامعه ما چه خبر است که هر می را می‌بینیم یه حیوان توی خونه نگهداری میکند.به خاطر چشم و هم چشمی در خانه خود حیواناتی مثل سگ،گربه،میمون،مار،انواع پرنده ها و حتی حیواناتی مثل شیر،ببر و …. نگهداری میکنند.یکی نیست به برخی از آنها بگوید که آخه شما خودت یه پا حیوان تشریف دارید،دیگه میمون،سگ،گربه و …. را برای چی میخوای

نظرات