معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم راند چهارم

0

فیلم سینمایی “راند چهارم”، فیلمی به کارگردانی علیرضا امینی و تهیه کنندگی مرتضی شایسته است. این فیلم که اوایل دی ماه ۱۳۹۸ فیلمبرداری ان آغاز شده بود حالا تصاویر تازه از گریم بازیگران آن منتشر شده است. این فیلم دوازدهمین ساخته سینمایی علیرضا امینی محسوب می شود. در ادامه این بخش به معرفی کامل این فیلم، از جمله: خلاصه داستان، لیست کامل اسامی بازیگران و نقد آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم راند چهارم

 

خلاصه داستان

هنوز هیچ جزئیاتی از داستان این فیلم بیان نشده است. فیلمبرداری این فیلم سینمایی به طور کامل در تهران انجام خواهد شد و برخی از لوکیشن ها نیز تاکنون انتخاب شده است. “راند چهارم” به نویسندگی مشترک علیرضا امینی و مهیار شاهرخی یک ملودرام اجتماعی است و فضایی شهری دارد. ریحانه پارسا، اولین بازیگری بود که به عنوان نقش اصلی زن، حضورش در این فیلم قطعی شده و گروه تولید در حال مذاکره با دیگر بازیگران این فیلم هستند.

الهه حصاری در راند چهارم

” من دیوانه نیستم ” آخرین ساخته سینمایی علیرضا امینی است که تابستان سال ۱۳۹۷ شمسی با بازی بازیگرانی چون مهران احمدی ، مجید صالحی ، برزو ارجمند ، هادی کاظمی ، محمدرضا هدایتی ، محمدرضا داودنژاد و همچنین پژمان جمشیدی در سینماهای سراسر کشور به نمایش درآمد. ” دلتا ایکس ” ، ” بلوک ۹ خروجی ۲ ” ،  ” انتهای خیابان هشتم ” ، ” هفت دقیقه تا پاییز ” و همچنین ” استشهادی برای خدا ” دیگر ساخته های این کارگردان طی چند سال اخیر محسوب می شوند.

 

اسامی بازیگران فیلم راند چهارم

علی اوجی در راند چهارم

 

دیگر عوامل

کارگردان: علیرضا امینی، تهیه کننده: مرتضی شایسته، تدوین: روزبه کلباسی، موسیقی: سیاوش امامی، مدیر فیلمبرداری : مرتضی غفوری، طراح صحنه و لباس : آبتین برقی، مدیر برنامه ریزی و دستیار اول کارگردان : علی نوابی، طراح گریم : عبدالله اسکندری، انتخاب بازیگران علی اوجی، مدیر تولید : محمد حیدر قلی، مدیر تدارکات : سجاد نوری، مدیر صدابرداری : امیر پرتوزاده، جلوه ویژه میدانی : رسول کهنسال.

نظرات